23. 9. 2007 | Mladina 37
Dobrodelni predsedniški kandidat
Zakamuflirana predvolilna propaganda
Peterle na plakatu
© Borut Peterlin
Vsaj malce neokusni so veliki jumbo plakati, s katerih se nam v mega dimenzijah nasmiha predsedniški kandidat Lojze Peterle, hkrati pa nas prepričuje, da to ni predvolilna kampanja, ampak dobrodelnost. Nekje v drobnem tisku sicer lahko preberemo, da je namen plakata oglaševati dobrodelni koncert za nakup ultrazvočnega aparata za zgodnje odkrivanje srčno-žilnih bolezni in da bodo tam nastopili Janez Lotrič, Oto Pestner ter orkester Academia Sancti Petri, a zaradi Peterletove podobe na plakatu vsakdo zlahka najprej pomisli, da bo evropski poslanec kar sam na z orglicami razveseljeval občinstvo kot nedavno, ko so se na Noči radia Belvi po njegovih ritmih sukali tudi Atomik Harmonik. V resnici je Peterle tokrat zgolj častni pokrovitelj dobrodelnega koncerta. Kar je neobičajno, saj ponavadi pokrovitelj ni bolj oglaševan kot sam dogodek.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?