Vanja Pirc

 |  Mladina 40

Bitka za gledanost?

Komercialni prijemi v izobraževalnem programu TV Slovenija?

Jože Možina

Jože Možina
© Denis Sarkić

V zadnjem času je bilo večkrat slišati, da naj bi na TV Slovenija načrtovali prevetritev nekaterih izobraževalnih oddaj. Najbolj naj bi bila na udaru oddaja Z vami, ki naj bi ji očitali, da si javna TV eno uro pred TV Dnevnikom ne more privoščiti slabo gledane oddaje, češ da naj bi odganjala gledalce njene osrednje informativne oddaje. Kot je bilo slišati med televizijci, naj bi pristojni od urednice celo zahtevali, naj naredi bolj gledano oddajo, sicer naj bi ji vzeli termin in ji obenem ne bi ponudili nadomestnega. Argument o ukinitvi izobraževalne oddaje zaradi njene prenizke gledanosti je sicer povsem skregan s poslanstvom javne RTV, ki mora delovati v interesu javnosti in zato pokrivati tudi vsebine, ki so s komercialnega vidika manj zanimive.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje: