15. 11. 2007 | Mladina 45
Javni denar
Zakaj promocija mesa?
Popravljeni jumbo
© Iztok Jarc
Ministrstvo za kmetistvo je pred mesecem dni začelo javno kampanjo z naslovom "Meso, tehtna odločitev," ki jo bomo plačali davkoplačevalci. Kakšen je sploh namen te akcije? Na ministrstvu pravijo, da mesna promocija ni posledica dejstva, da Slovenci pojemo premalo mesa. Prav tako se ne osredotočajo na vprašanje hranilnih vrednosti mesa, kot tudi ne na količine ali vrste zaužitega mesa, saj to pač ni v pristojnosti njihovega ministrstva. "Pri pripravi aktivnosti smo izhajali tudi iz sprejete Resolucije o nacionalnem programu prehranske politike, na podlagi katere Ministrstvo za zdravje podpira uživanje uravnotežene, pestre, mešane prehrane iz vseh skupin živil, ki zagotavlja zadosten vnos vitaminov, mineralov in drugih hranljivih snovi, pomembnih za normalno rast, razvoj in delovanje telesa. Stroka javnega zdravja še vedno podpira dejstvo, da je človek omnivor, kar pomeni, da se prehranjuje tako s hrano rastlinskega izvora kot s hrano živalskega izvora," pojasnjujejo na ministrstvu. In dodajajo, da je meso v zmernih količinah v skladu s sodobnimi prehranskimi priporočili "del pestre mešane prehrane, saj predstavlja pomemben vir beljakovin visoke biološke vrednosti, esencialnih maščobnih kislin, esencialnih mikroelementov (Fe, Zn, Se ...) ter vitaminov B-skupine".
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
15. 11. 2007 | Mladina 45
Popravljeni jumbo
© Iztok Jarc
Ministrstvo za kmetistvo je pred mesecem dni začelo javno kampanjo z naslovom "Meso, tehtna odločitev," ki jo bomo plačali davkoplačevalci. Kakšen je sploh namen te akcije? Na ministrstvu pravijo, da mesna promocija ni posledica dejstva, da Slovenci pojemo premalo mesa. Prav tako se ne osredotočajo na vprašanje hranilnih vrednosti mesa, kot tudi ne na količine ali vrste zaužitega mesa, saj to pač ni v pristojnosti njihovega ministrstva. "Pri pripravi aktivnosti smo izhajali tudi iz sprejete Resolucije o nacionalnem programu prehranske politike, na podlagi katere Ministrstvo za zdravje podpira uživanje uravnotežene, pestre, mešane prehrane iz vseh skupin živil, ki zagotavlja zadosten vnos vitaminov, mineralov in drugih hranljivih snovi, pomembnih za normalno rast, razvoj in delovanje telesa. Stroka javnega zdravja še vedno podpira dejstvo, da je človek omnivor, kar pomeni, da se prehranjuje tako s hrano rastlinskega izvora kot s hrano živalskega izvora," pojasnjujejo na ministrstvu. In dodajajo, da je meso v zmernih količinah v skladu s sodobnimi prehranskimi priporočili "del pestre mešane prehrane, saj predstavlja pomemben vir beljakovin visoke biološke vrednosti, esencialnih maščobnih kislin, esencialnih mikroelementov (Fe, Zn, Se ...) ter vitaminov B-skupine".
Za mesno oglaševanje so na kmetijskem ministrstvu zapravili 164.200 EUR, in sicer za kreativo 27.800 EUR, za televizijske oglase 77.900 EUR, za tiskane oglase 14.000 EUR in za jumbo plakate 44.500 EUR. Kot trdijo na ministrstvu, pa ima sama kampanja v sebi nekaj več kot zgolj promocijo konzumiranja mesa: "S promocijskimi akcijami želimo spodbuditi zavedanje javnosti o pomenu kmetijstva, ki ga ima poleg osnovne proizvodnje hrane. To je skrb za okolje, obdelanost naravne krajine, ohranjanje naravnih habitatov ipd., ki so tudi rezultat tovrstnih načinov kmetovanja. To izhaja tudi iz evropskega modela kmetijstva, ki ga označuje kot multifunkcionalno oz. večnamensko."