Leteči Erjavec

Zračnim aferam ministra za obrambo ni videti konca

Službeni avtomobil, ki je 'vskočil' po prevozu s helikopterjem

Službeni avtomobil, ki je 'vskočil' po prevozu s helikopterjem
© Blaž Šunta

Prejšnji četrtek je bil v Krškem podpis protokola o posodobitvi vojaškega letališča Cerklje ob Krki. Obrambni minister Karel Erjavec in minister za gospodarstvo Andrej Vizjak pa sta se tja iz Ljubljane odpeljala z vojaškim helikopterjem.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Službeni avtomobil, ki je 'vskočil' po prevozu s helikopterjem

Službeni avtomobil, ki je 'vskočil' po prevozu s helikopterjem
© Blaž Šunta

Prejšnji četrtek je bil v Krškem podpis protokola o posodobitvi vojaškega letališča Cerklje ob Krki. Obrambni minister Karel Erjavec in minister za gospodarstvo Andrej Vizjak pa sta se tja iz Ljubljane odpeljala z vojaškim helikopterjem.

Ker ura letenja z vojaškim helikopterjem cougar AS 532 AL, ki ga za prevoze po Sloveniji uporablja Erjavec, stane 2830 evrov, smo povprašali obrambno ministrstvo, zakaj je minister odletel v Krško. "Zaradi časovne stiske, saj sta bila ministra tega dne na seji vlade do 12.30, podpis protokola pa je bil v Krškem ob 14. uri. Minister Erjavec pa je imel istega dne popoldne ob 18. uri še eno obveznost, saj je bil slavnostni govornik na slovesnosti Gasilske zveze Kranj v Stražišču pri Kranju."

A pojasnilo ministrstva ni ravno prepričljivo. Če bi ministra namreč takoj po seji vlade sedla v službeni avto s šoferjem, bi bila v Krškem najmanj ob 13.30, saj se relacija Ljubljana-Krško prevozi prej kot v eni uri, tudi če se ne pelješ v ministrovem avtomobilu. Odgovor ministrstva je še bolj smešen, ker sta ministra morala takoj po seji vlade sesti v eno izmed službenih vozil, da ju je šofer odpeljal na Brnik, od koder je helikopter ob 13. uri poletel na letališče v Cerklje, kjer je pristal ob 13.40.

A ministrovih nenavadnih prevozov potovanj še ni konec. Na letališču je ministra čakal službeni avto, ki ju je odpeljal v Krško. In prav to je bil službeni avto ministra, s katerim bi se ministra lahko peljala v Krško, saj ga je šofer v Cerklje iz Ljubljane peljal praznega, da je lahko potem politika prepeljal z letališča do podpisa pogodbe. Še to, Erjavec si je po podpisu protokola vzel dobri dve uri in pol časa za druženje, saj je šele ob 17.20 pristal na Brniku in se od tam, spet s službenim vozilom, odpeljal v Stražišče pri Kranju.

Tovrstni prevozi pa Erjavci niso tuji. Spomnimo se recimo prehoda meje, ko je njegovo letalo pred časom pristalo kar na vojaškem delu brniškega letališča, Erjavec pa se je izognil carini. Skoraj identičen dan v zraku si je Erjavec privoščil že v začetku junija 2005, le "nujne obveznosti" in kraji vzletov in pristankov so bili drugi.

Če bi se ministru res tako mudilo, bi si sicer lahko naročil helikopterske prevoze na trgu. Ura letenja najsodobnejšega helikopterja pri Flycomu stane le 1020 evrov. Kar je bistveno ceneje kot pa ura letenja v vojaškem helikopterju.