Pokamo od državotvornosti

Petrol promovira Slovenijo v Sloveniji

Eden izmed načinov promoviranja Slovenije v času njenega predsedovanja Evropski uniji je logotip, zadnji proizvod presežka domišljije domače oblikovalske scene, za katerega ni najbolj jasno, kaj naj bi sploh pomenil.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Eden izmed načinov promoviranja Slovenije v času njenega predsedovanja Evropski uniji je logotip, zadnji proizvod presežka domišljije domače oblikovalske scene, za katerega ni najbolj jasno, kaj naj bi sploh pomenil.

Emblem zdaj krasi uradne zastave predsedovanja, ki vihrajo po Sloveniji. Iz vladnega urada za komuniciranje so sporočili, da je "skupno naročilo obsegalo 72 zunanjih zastav, 1000 namiznih zastavic in 5 notranjih zastav (za potrebe promocijskih dogodkov v prestolnicah EU)". Vrednost naročila je bila 6.364,20 evrov z DDV, na podlagi preverjanja storitve izdelave na trgu pa je bil kot najugodnejši ponudnik izbrano podjetje Okras iz Celja.

Vendar vožnja po Sloveniji razkrije, da je zunanjih uradnih zastav pravzaprav veliko več, visijo namreč na vseh Petrolovih bencinskih servisih. Gre za odločitev podjetja, ki je izdelavo zastav krilo iz svojih sredstev. Po trditvah Petrolove službe za odnose z javnostmi je podjetju veliko predvsem do pomoči pri promociji Slovenije ob predsedovanju.

A ta pomoč je lahko tudi oblika kupčije. Pri Petrolu pravijo, da je "družba Petrol za potrebe slovenskega predsedovanja Vladi RS donirala del goriva za potrebe prevozov in ima zato pravico uporabljati vizualne simbole slovenskega predsedovanja. To tudi vidimo kot odlično promocijsko priložnost in smo zato z veseljem pristopili k projektu." Morda gre za evropsko prakso in prijazno sponzoriranje, a vseeno je malce nenavadno, da naftno podjetje svoje kupce opozarja na pomen predsedovanja Slovenije Evropski uniji. Normalno je, če zastave ponosno visijo na drogovih pred državnimi institucijami, malo manj pa, če se z Evropo hvali gospodarska korporacija. Pa četudi je še vedno v državni lasti.