Ljubljana ostaja brez mestnega kolesa

Zakaj domišljeni primeri iz tujine pri nas ne delujejo

Mestno kolo po pariško

Mestno kolo po pariško
© Jure Erznožnik

Župan britanske prestolnice Ken Livingstone je te dni za poletje 2010 napovedal uvedbo brezplačne izposoje mestnih koles kot način zdravega urbanega življenja in prispevek h globalni odgovornosti do okolja. Seveda je treba to odločitev razumeti tudi kot zavezanost evropskim strategijam za zajezitev emisij toplogrednih plinov. Projekt bo londonske davkoplačevalce v desetih letih olajšal za dobrih 700 milijonov evrov, sistem naj bi sprva razpolagal s šest tisoč kolesi, izposojevališči med West Endom in londonskim Cityjem, tak mega proračun pa naj bi zagotovil tudi gradnjo mreže varnih kolesarskih povezav mesta s predmestji. Število dnevnih voženj s kolesom naj bi tako v Londonu do leta 2025 z manj kot pol milijona poskočilo na 1,7 milijona in bi pomenilo kakih 5 odstotkov vseh dnevnih "premikov" v mestu.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje: