17. 7. 2000 | Mladina 28 | Politika
Kreativni
Strokovno združenje slovenskih časopisov in revij pri GZS je podelilo nagrado zlato ogledalo - pomlad 2000
Žirija v sestavi Mateja Mahnič, Zlatko Jančič, Miljenko Licul, Bojan Petejan in Darja Groznik je imela izjemno težko delo, saj po njihovem mnenju v Sloveniji ni veliko oglasov, ki ustrezajo merilom in kriterijem strokovnjakov. Nagrado za kreativno ustvarjalnost na področju tiskanih oglasov je žirija podelila Agenciji Pan za tiskani oglas "Če je v tebi, se pokaže. Audi A3.", naročnika Porsche Slovenija. Nagrado v višini 500.000 SIT je prejel kreativni avtor Tomaž Pangeršič.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
17. 7. 2000 | Mladina 28 | Politika
Žirija v sestavi Mateja Mahnič, Zlatko Jančič, Miljenko Licul, Bojan Petejan in Darja Groznik je imela izjemno težko delo, saj po njihovem mnenju v Sloveniji ni veliko oglasov, ki ustrezajo merilom in kriterijem strokovnjakov. Nagrado za kreativno ustvarjalnost na področju tiskanih oglasov je žirija podelila Agenciji Pan za tiskani oglas "Če je v tebi, se pokaže. Audi A3.", naročnika Porsche Slovenija. Nagrado v višini 500.000 SIT je prejel kreativni avtor Tomaž Pangeršič.