19. 3. 2003 | Mladina 11 | Politika
Oklepna kampanja
Nato, rešilni čoln železarstva?
Tokrat glavne besede pri kampanji nima oblikovalec ali pisec propagandnih gesel. Glavno besedo ima producent. Kampanja, vredna dobrih 120 milijonov tolarjev, temelji na produkciji dogodkov. Filozofijo tokratne kampanje je nekoč zdavnaj ubesedil že Lenin: Vsak dan, ko se nič ne zgodi, je za nas izgubljen! Vsak dan se mora zgoditi kak zgodovinski dogodek. Defile, ki paradira po gradu Brdo, v državnem zboru in vladni palači, je veličasten. Kičasti ekonomsko-propagandni program ni potreben, saj same novice delajo reklamo za vstop v zavezništvo. No, maja 2000, ko je lord Robertson prvič obiskal Slovenijo, si z govorom na Brdu pri Kranju ni zaslužil neposrednega TV prenosa. Zato je opazovalcu, ki z zrnom skepse spremlja medije, jasno, da je gostota paradirajočih gostov povezana z referendumsko kampanjo.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?