1. 10. 2004 | Mladina 39 | Politika
Virtualna šminka
Prenovljene internetne stani v boju za nove glasove
Novi mediji, ki so v tokratnem mandatu dobili tudi svoje ministrstvo, so seveda pomembni tudi v predvolilnih kampanjah. In če so se stranke leta 2000 še malo sramežljivo ukvarjale z internetnimi vsebinami, če je internet na predsedniških volitvah postal vpliven mediji, se zdi, da je na sedanjih še huje. Po vsebini, obliki, neuporabnih domislicah in virtualni šminki sodeč je že tako. Stranke so namreč pred volitvami postavile nove, preglednejše, prepleskane in jasno tudi "lepše" internetne strani. Hec pri tovrstnem mediju je namreč ravno v tem, da morajo biti virtualne vsebine dnevno obnovljene in sveže, zaprašene internetne strani so podobne včerajšnjim časopisom.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?