19. 7. 2006 | Mladina 29 | Politika
Sezonske razprodaje
Usmerjanje posezonskih razprodaj je neskladno s temeljnimi načeli podjetništva in svobodne trgovine
Dr. Bogomir Kovač
© Arhiv Mladine
Vsakoletne julijske poletne posezonske razprodaje oblačil in obutve vedno znova dokazujejo, kako težavno je razumevanje trgovine in logike tržnih institucij. Trgovine z njimi obujajo poletno prodajno mrtvilo, potrošniki se nadejajo dobrih nakupov. Trgovci bi radi z zniževanjem cen prehiteli konkurente, potrošniki se sprašujejo o nepoštenosti trgovine, ker kljub temu še vedno posluje z dobičkom. Edino država je pri tem videti nenavadno zadovoljna. Vlada s svojimi tržnimi nadzorniki razume razprodaje kot vrhunec tržnega reda in prepotrebnega tržnega intervencionizma.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?