Vanja Pirc

10. 10. 2006  |  Mladina 41  |  Politika

By-pass volilna kampanja

Založba Nova revija prejema obilna sredstva od države, obenem pa financira politično desnico

France Arhar (za njim direktor Nove revije Tomaž Zalaznik)

France Arhar (za njim direktor Nove revije Tomaž Zalaznik)
© Matej Leskovšek

Po zakonu sme županski kandidat v našem največjem mestu za svojo kampanjo porabiti največ 8,9 milijona SIT. Se bodo ljubljanski županski kandidati držali tega limita? Navidezno morda že. Če le okvirno seštejemo stroške, ki naj bi jih imel recimo France Arhar še pred uradnim začetkom volilne kampanje, pa so ti že takrat skoraj presegli limit. A Arhar vseh stroškov pač ne bo navedel v svojih računovodskih izkazih. Kdo bo torej pokril preostale, by-pass stroške njegove promocije?

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje: