14. 11. 2006 | Mladina 46 | Politika
Namerno počasna pošta?
Selektivno raznašanje predvolilnih oglasnih sporočil
Pavel Gregorčič
© Toni Dugorepec
V začetku predvolilnega meseca je Kobarid dobil sistem digitalne televizije. Prebivalcem občine, do katere signal klasičnih oddajnikov marsikje ne seže, so ponudili možnost spremljanja domačih in tujih programov po komercialni ceni. Projekt sta skupaj izpeljala Kabelska televizija iz Nove Gorice in občina Kobarid.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
14. 11. 2006 | Mladina 46 | Politika
Pavel Gregorčič
© Toni Dugorepec
V začetku predvolilnega meseca je Kobarid dobil sistem digitalne televizije. Prebivalcem občine, do katere signal klasičnih oddajnikov marsikje ne seže, so ponudili možnost spremljanja domačih in tujih programov po komercialni ceni. Projekt sta skupaj izpeljala Kabelska televizija iz Nove Gorice in občina Kobarid.
Zapletlo pa se je pri pošiljanju ponudb. Tisoč petsto reklamnih zgibank, za vsako gospodinjstvo po eno, z vloženim nagovorom župana in ponovnega kandidata za to funkcijo Pavla Gregorčiča so na pošti v Novi Gorici oddali in poštnino plačali tretjega oktobra. "Nenaslovljena direktna pošta" pa je do naslovnikov prihajala zelo počasi ali pa sploh ne. Ker so ljudje župana spraševali, kaj je s ponudbo, se je ta pritožil. Pošta je potem, ko sta ji naročnika priskrbela še prek 600 dodatnih zgibank, dvanajstega in devetnajstega oktobra te ponovno dostavila na nekatera območja. Na vprašanje, kaj pravijo na to, iz Pošte Slovenije odgovarjajo, da "na podlagi temeljitega pregleda in opravljenih razgovorov z delavci pošte Kobarid in naslovniki ter na podlagi ugotovljenih dejstev zagotavljamo, da smo storitve opravili dosledno in v skladu z navodili". Zaradi obilice oglasnih pošiljk pa se ljudje niti niso spomnili, ali so zgibanke prejeli ali ne, še dodajajo. Primer je preiskala tudi policija, a znakov kaznivega dejanja ni našla.
Ostaja dejstvo, da je pošta za raznos reklamnih zgibank z vloženim županovim nagovorom potrebovala kar od devet do petnajst dni. To pa je v predvolilnem času res predolgo.
Sicer pa je tudi pošta samo javno podjetje. Tako kot je javni zavod RTV SLO. In vendar to predsednika programskega sveta ni oviralo, da ne bi agitiral proti Zoranu Jankoviću, sedaj že novemu županu Ljubljane.