Avtogol

Namesto oblikovalske algebre smo dobili politični grafični rebus

Dr. Bogomir Kovač

Dr. Bogomir Kovač
© Arhiv Mladine

Desetčlanska državna žirija je prejšnji teden razkrila nov znak in slogan slovenske države kot blagovne znamke. Tudi tokrat sta vizualna podoba s koncentracijo univerzalne likovne govorice in marketinški slogan s centralizacijo trženjskega pristopa povedali več o sedanjem načinu razumevanja države in razvojni viziji vladajoče elite kot desetine popisanega papirja. Če je to mera novega identitetnega kapitala slovenske države, potem smo skozi takšno estetsko ogledalo pred političnim in ideološkim bankrotom.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje: