Vanja Pirc

22. 4. 2007  |  Mladina 15  |  Politika

Neutemeljena prepoved poročanja

Novinarji Radia Slovenija zahtevajo pojasnila o tem, zakaj njihov kolega Robert Škrjanc ne sme več poročati o aferi Sova

Vinko Vasle, direktor Radia Slovenija

Vinko Vasle, direktor Radia Slovenija
© Matej Leskovšek

Ta teden je dobila nadaljevanje zgodba, ki jo je prejšnji teden sprožilo vodstvo Radia Slovenija. Prejšnjo sredo je namreč odgovorni urednik informativnega programa na Radiu Slovenija Matjaž Erznožnik obvestil novinarja in komentatorja Roberta Škrjanca, da zaradi domnevno slabega dela ne sme več poročati o trenutno najbolj vroči notranjepolitični zgodbi, o aferi Sova. Direktor Radia Slovenija Vinko Vasle je več medijem takoj zatrdil, da ukrep ni povezan s tem, kako je Škrjanc poročal o zgodbi, temveč s tem, da ni izpolnjeval delovnih obveznosti. Katerih delovnih obveznosti naj ne bi izpolnjeval, sicer ni pojasnil nihče. Prav tako ni jasno, zakaj so Škrjancu, če naj bi res delal slabo, prepovedali poročati le o Sovi, ne pa tudi o drugih temah s področja vojske in policije.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje: