22. 4. 2007 | Mladina 15 | Politika
"Šola se bo pogreznila sama vase"
Zakaj šolskega sistema ni dobro spreminjati brez strokovno utemeljenih argumentov, smo se pogovarjali z razvojno psihologinjo, predavateljico na Filozofski fakulteti in članico Strokovnega sveta za splošno izobraževanje prof. dr. Ljubico Marjanovič Umek.
© Miha Fras
Moram poudariti, da to niso prve spremembe v devetletki, ki jih uvaja minister Zver. Spomnite se samo na odpravo in spremembo vloge nacionalnih preizkusov znanja, spremembo nivojskega pouka. Če k temu dodamo še spremembe, ki jih predlaga zdaj, potem nikakor ne moremo govoriti o dokaj majhnih spremembah. Pa ne le zaradi števila sprememb, pač pa predvsem zato, ker predlogi posegajo v koncept, znotraj katerega so bile sistemske in vsebinske rešitve povezane v celoto. Minister bi moral imeti za predlagane spremembe, ki pomenijo reformo osnovne šole, pripravljena konceptualna izhodišča, v njih pa navedene razloge za spremembe, primerjalne analize in strokovno usklajene rešitve. Do zdaj je strokovni javnosti ponudil le dobri dve strani dolgo besedilo kot teze za javno razpravo o noveli zakona o osnovni šoli.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?