30. 4. 2007 | Mladina 17 | Politika
Vsi nismo Danilo Slivnik
Delo pravi, da ni političnih pritiskov in da je namen očitkov diskreditacija vodstva podjetja
Energični Danilo Slivnik
© Matej Leskovšek
Tisti, ki pravijo, da mediji niso za to, da pišejo o medijih, se ne motijo. Naloga medijev ni pranje umazanega perila ali nagajanje konkurenci, pač pa obveščanje javnosti. Težava pa nastane, ko opisovanje medijske resničnosti postane družbeno relevantno, ko dobi dogajanje v medijih titulo newsworthy, kakor to radi imenujejo uredniki v tujih medijskih hišah. Če kakšen medij zapusti novinar vestičar, to verjetno ni informacija, ki bi zanimala vso Slovenijo. Če se prodaja malo zmanjša ali če se spremeni logotip, tudi ne. Drugače pa je, kadar se v mediju ali pa na celotnem medijskem prostoru dogajajo tektonski premiki. Če osrednji, najvplivnejši slovenski medij zaradi politike korigira uredniško politiko, če odpušča novinarje, ki se političnemu, ne uredniškemu pritisku upirajo, in če pri tem obstaja velika verjetnost, da se krši medijska in delovnopravna zakonodaja, in navsezadnje, če obstajajo črne liste medijev, v katerih vlada odsvetuje oglaševanje ... Takrat mediji postanejo predmet novinarske obdelave.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?