Borut Mekina

22. 6. 2007  |  Mladina 24  |  Politika

Politični prsti v oglaševalskem kolaču

Novoustanovljeno podjetje, ki usmerja oglaševalske tokove iz podjetij pod državnim vplivom, je prvo leto poslovanja zaključilo s 15 milijoni evrov prometa

Mobitel - oglašuje v Novi reviji, ne oglašuje več v edicijah Dnevnika in Mladine

Mobitel - oglašuje v Novi reviji, ne oglašuje več v edicijah Dnevnika in Mladine
© Borut Peterlin

Nekaj mesecev po tem, ko je Janez Janša zmagal na volitvah, je k sebi povabil tedanjega predsednika uprave Dela Tomaža Peroviča. Janša naj bi mu razložil, da je Delo izrazito kritično do njegove vlade in da koalicija tega ne bo dopuščala. Če Delo samo ne bo spremenilo uredniške politike, naj bi dejal Janša na tem sestanku Peroviču, potem bo to uredila vlada. Pritisnila naj bi na vsa tista podjetja, na katera ima vpliv, in bo v Delu prenehala oglaševati. "Podrobneje o tem dogodku ne bi želel govoriti," nam je dejal Perovič, ki dela zdaj na POP TV kot svetovalec uprave.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje: