Železne ceste

Logistika in transport postajata v sodobni globalizacijski zgodbi osrednje poslovno področje s hitro rastjo

Dr. Bogomir Kovač

Dr. Bogomir Kovač
© Arhiv Mladine

Letos praznujemo 150. obletnico izgradnje železnice Dunaj-Ljubljana-Trst, ki je uvrstila naše kraje na pomembno transportno os stare avstro-ogrske monarhije. Danes se podobno dogaja z EU in njenimi transportno-logističnimi koridorji, kjer Slovenija s svojo izjemno strateško lego ponovno stopa v ospredje. Vlada prav letos poudarja izjemno zahteven dolgoročen projekt obnove in gradnje železniške infrastrukture. Za uresničitev želi ustanoviti najprej nekakšen slovenski logistično-transportni holding, kjer bi državni delež prodala tujemu strateškemu partnerju. Vladni projekt je vsekakor poslovno pogumen, makroekonomsko zahteven in politično tvegan poskus razvojnega inženiringa. Toda kakšne so dejanske možnosti za končni uspeh?

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje: