1. 8. 2007 | Mladina 30 | Politika
Železne ceste
Logistika in transport postajata v sodobni globalizacijski zgodbi osrednje poslovno področje s hitro rastjo
Dr. Bogomir Kovač
© Arhiv Mladine
Letos praznujemo 150. obletnico izgradnje železnice Dunaj-Ljubljana-Trst, ki je uvrstila naše kraje na pomembno transportno os stare avstro-ogrske monarhije. Danes se podobno dogaja z EU in njenimi transportno-logističnimi koridorji, kjer Slovenija s svojo izjemno strateško lego ponovno stopa v ospredje. Vlada prav letos poudarja izjemno zahteven dolgoročen projekt obnove in gradnje železniške infrastrukture. Za uresničitev želi ustanoviti najprej nekakšen slovenski logistično-transportni holding, kjer bi državni delež prodala tujemu strateškemu partnerju. Vladni projekt je vsekakor poslovno pogumen, makroekonomsko zahteven in politično tvegan poskus razvojnega inženiringa. Toda kakšne so dejanske možnosti za končni uspeh?
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?