26. 10. 2007 | Mladina 42 | Politika
Vse za gledanost
Zakaj je problematično, če postaja TV Slovenija vse bolj komercialna?
Med tistimi oddajami, zaradi katerih je TV Slovenija deležna največ očitkov o komercializaciji, je oddaja Piramida
Pred približno dvema tednoma so v oddaji Odmevi na TV Slovenija pripravili soočenje ob drugi obletnici referenduma o zakonu o RTV Slovenija. Čeprav je stroka opozarjala, da bo zakon politiki omogočil večji vpliv na kadrovanje in s tem tudi na vsebine na javni RTV ter da bodo imele obljube o nižjem RTV-prispevku negativne finančne posledice, je bil zakon na referendumu potrjen. Zdaj, dve leti kasneje, je Jože Možina, ki je ob reorganizaciji RTV prevzel krmilo javne televizije, javno zavrnil vse očitke na račun tega, da naj bi TVS od takrat pa do danes svojo podobo spremenila na slabše. Nasprotno, medtem ko televizije v zahodnem svetu izgubljajo gledalce, naj bi TVS v zadnjem letu prosperirala. „Televizija Slovenija pa je po več letih padanja gledanosti uspela zadržati svoje gledalce in v najelitnejših terminih, ki so za gledalce in plačnike našega RTV-prispevka najpomembnejši, tudi pridobiti veliko gledalcev,“ je povedal Možina in dodal, da se je recimo v terminu med 19. in 23. uro število gledalcev povečalo za 9 odstotkov. „Sploh pa, ko gre za razvedrilne oddaje, Milijonar z Jonasom, Piramida, tukaj imamo od 77.000 do 86.000 gledalcev več na petkov večer, tu gre za oddajo Na zdravje ...“
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?