12. 9. 2007 | Mladina 36 | Svet
Posel stoletja
Zakaj se je 11. september izplačal
Zdaj, ko smo pred šesto obletnico terorističnega napada na Ameriko, je čas, da se vprašamo: Ali se je 11. september izplačal? Ali je bil 11. september dobra investicija? Ali ima 11. september dober donos? Ali je bil 11. september dober za biznis? Če hočemo dobiti odgovor na ta vprašanja, je dovolj že to, da skočimo v največje podjetje, ki ga je ustanovil 11. september - hja, v Irak. Toda ne med Iračane v Iraku, ampak med Američane v Iraku, specifično - med ameriška podjetja, ki se jim je 11. september zelo, zelo, zelo izplačal. Če bi skušali 11. september unovčiti v Ameriki, pred očmi občutljive, zaskrbljene, žalujoče javnosti, bi hitro padli v nemilost, zato so raje sklenili, da 11. september unovčijo daleč od oči ameriške javnosti, pod radarjem, v Iraku, kjer lahko svoje bogatenje skrijejo pod sprejemljivi dežnik "ponovne izgradnje" in kjer lahko vedno rečejo, da delajo v izrednih, tako rekoč apokaliptičnih razmerah in da stalno - na vsakem koraku in pri vsaki poslovni odločitvi - tvegajo življenje.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?