Telekom Olimpija
Morda pa ne bi bilo slabo, če bi se Marjan Podobnik zavihtel med nogometaše
Novi predsednik Olimpije?
© Denis Sarkić
Potem ko so nas informatorji ves januar bombardirali z vestmi o novih sponzorjih nogometašev ljubljanske Olimpije, je bilo jasno, da se brez soudeležbe politike tudi za Bežigradom ne bo zgodilo nič. Dogajanje se je najverjetneje zapletlo še v času, ko je predsednik NK Maribor, član Združene liste Jože Jagodnik, po izvrstni sezoni odpustil trenerja Bojana Prašnikarja. Štajerski strateg se je odselil v konkurenčno Ljubljano, kjer so počasi zamenjali predsednika Ivana Zidarja iz SCT, prišel je Anton Colarič, član ljubljanske podružnice Združene liste. Na direktorsko mesto je prišel iz Tehno Uniona izgnani Miro Gavez, to pa je že bila ekipa, ki je ob nekaterih velikih zmagah tandema Cimerotič-Rakovič potrebovala samo še nekaj malega denarja za nov spopad z Mariborčani in Goričani. Toda kdo bo sponzor, ki bo lahko na leto (ob preostalem denarju) ponudil nemajhna 2 milijona mark? Rešitev je bila kot tolikokrat doslej v telekomunikacijah. Nekaj so že prispevali v Mobitelu, nekaj naj bi dodala Debitel in Siemens ... Veliko več so pričakovali od Telekoma. Toda v času nabirke je postal predsednik Telekomove uprave Marjan Podobnik, človek, ki se ideološko ni povsem ujemal s šefovsko trojko pri Olimpiji. Menda so sklenili vodilni trije in še nekateri člani uprave še nekaj časa počakati, saj so ankete obetale veliko zmago levih strank, te pa naj bi, vsaj tako hitro kot prej desne, zamenjale vse, ki jih je naplavilo med petmesečno Bajukovo strahovlado. Padli naj bi tako Gregor Virant kot Marko Pogorevc, tako Vitoslav Türk kot (jasno, najprej) Marjan Podobnik. Ampak ne, Podobnik je, kot mnogi drugi, ostal. Zaradi različnih taktičnih vojn med strankami in med strujami v strankah se je obdržal na Telekomovem površju in nova Olimpijina trojka v začetku leta ni imela več nobene izbire. Obiskali so ga in Marjan Podobnik je nastopil (kot že tolikokrat doslej) pragmatično. Menda so pogovori potekali v smeri, ki ne dopušča nobenih dvomov. Telekom, podjetje, ki ga Podobnik vodi, naj bi v prihodnjih štirih letih prispeval v fond bežigrajske Olimpije kar 8 milijonov nemških mark. Vsako leto po 2 milijona.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?