Uredništvo

 |  Mladina 18  |  Družba

Mladinina anketa: rezultati

Mladina sprašuje, vi odgovarjate

V novoletni številki Mladine je bila tudi tokrat objavljena posebna anketa, s katero smo želeli ugotoviti, kaj si Mladinina publika misli o naši reviji. Tako kot lani in predlani se je tudi tokrat na anketo odzval velik del bralcev.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Uredništvo

 |  Mladina 18  |  Družba

V novoletni številki Mladine je bila tudi tokrat objavljena posebna anketa, s katero smo želeli ugotoviti, kaj si Mladinina publika misli o naši reviji. Tako kot lani in predlani se je tudi tokrat na anketo odzval velik del bralcev.

Dobili smo več kot 1.700 odgovorov, analiza podjetja Aragon pa kaže, da ima Mladina pri našem občinstvu dober imidž. Ko smo vas spraševali, katere lastnosti so značilne za Mladino, ste se najbolj izrazito strinjali o mnenjem, da je Mladina "drugačna od drugih". Hkrati ste se izrazito strinjali z oznako, da je Mladina "sodoben" tednik. Tretja lastnost Mladine je "naprednost", četrta značilnost pa "duhovitost". Na vrhu top listi lastnosti, značilnih za naš tednik, so še oznake "družbenopolitičen", "angažiran", "brezkompromisen", "verodostojen" in "objektiven". Posebej nas je veselilo, da zelo majhen odstotek vprašanih Mladini pripisuje, da je "površna".

Prosili smo vas, da ocenite, kakšna se vam zdi Mladina, če jo primerjate z Mladino izpred enega leta. Dobra polovica vprašanih, 54 odstotkov, ne opazi bistvene razlike. 28 odstotkov vprašanih meni, da je danes Mladina boljša od Mladine izpred enega leta. Sedem odstotkov vas meni, da je današnja Mladina slabša.

Primerjava z anketami, opravljenimi leta 1998 in 1999 je pokazala, da je v vseh teh letih slaba tretjina sodelujočih v anketi ugotavljala, da se Mladina izboljšuje.

Na top listi najbolj branih rubrik je vrstni red že nekaj let podoben. Najbolj brane rubrike v letu 2000 so Izjave tedna, Rolanje, Manipulator, Mladinamit in Diareja. Sicer pa anketa kaže, da si želi občinstvo več prispevkov predvsem o socialnih vprašanih, socialnih trendih in izobraževanju, manj interesa pa kažete za modo, vprašanja nove duhovnosti in tudi za strankarsko politiko. No, roko na srce, z modo in novo duhovnostjo se nismo ukvarjali pretirano veliko, pripombo, da je v Mladini preveč strankarske politike, pa resno jemljemo na znanje.

Dobrih 30 odstotkov sodelujočih v anketi Mladino bere tri dni v tednu. 28 odstotkov vas Mladino pokonzumira v dveh dneh, za 16 odstotkov sodelujočih ima Mladina več kot štiridnevni rok trajanja, slabih osem odstotkov pa je prebere že prvi dan. Točnost in rednost dostave ste ocenili s šolsko oceno 4.5, torej nekje med pravdobro in odlično. Oblikovanje Mladine ste lahko ocenjevali z ocenami med 1 (sploh mi ni všeč) in 7 (zelo mi je všeč). 39 odstotkov sodelujočih v anketi je podobo Mladine ocenilo z oceno 6, 29 odstotkov z oceno 5, dobrih 17 odstotkov pa z oceno "zelo mi je všeč". Negativne ocene so izrazito redke.

Sicer pa rezultati ankete kažejo, da ima Mladina zahtevno občinstvo, ki hitro opazi tudi spodrsljaje. Rezultati ankete in vaše pripombe so za uredništvo pomemben kompas, ki govori, kaj bi veljalo spremeniti, kaj izboljšati in kaj ohraniti.