Skok v samozavest

Smiljan Mori, človek, ki vam pove vse, kar morate vedeti o uspehu, denarju, ljubezni, zdravju in karieri v 21. stoletju

Poseben 'supermanski' pozdrav

Poseben 'supermanski' pozdrav
© Borut Krajnc

"Dobrodošli, veseli smo vašega klica. Prosimo, počakajte trenutek." Nato glasba in spet prijazen glasek: "Čestitamo, poklicali ste in naredili prvi korak, da popeljete svoje življenje v višje nivoje." Tako nas je ob prijavi na seminar velikega motivatorja Smiljana Morija prijazno ogovorila telefonska tajnica. Takoj za njo je spregovorila tajnica v človeški podobi. Najbolj jo je zanimalo, kako to, da se revija, kakršna je Mladina, zanima za Smiljana Morija, po dveh dneh urgiranja pa nam je končno telefoniral sam Smiljan in najbolj ga je skrbelo, kakšen bo videti članek. "Vi ste bolj kritični. Ali bo članek negativno nastrojen, to pa verjetno že veste," je zanimalo novo zvezdo podpohorske estrade. Jasno je, da smo želeli na kraju zločina sami preveriti, kakšni so videti prijemi slavnega govorca, ki ljudem spreminja življenja na bolje. Mori je pojava, ki jo zadnje čase skupaj s kasetami in knjigami ob spremljavi spreobrnjenih državljanov še najpogosteje vidimo po televiziji v reklamnem bloku Top Shopa skupaj s kozmodiskom, spodnjicami slim'n lift, super plovcem ribolovcem in podobnimi artikli, prepotrebnimi za življenje v novem tisočletju. V sliki in besedi Morijev topshopovski videospot nadgrajujejo prizorčki s seminarjev, ki so bolj kakor to videti kot nekakšne sindikalne zabave z veliko skakanja, plesa in dobrovoljnosti, ter besede njegovih prijateljev, Nuše Derende, trenerja nogometnega kluba Publikum Marjana Pušnika, poslanca Mirka Zamernika in kopice navadnih smrtnikov, ki so se že dvignili na višje ravni, nehali kaditi, shujšali, čustveno in finančno obogateli, skratka postali zmagovalci na vseh področjih. Prijave in izjave že na novo zmotiviranih v videospotu ter v različnih publikacijah so včasih tudi vrhunske in spominjajo na tiste s prospektov slavnega Džirla in drugih mojstrov kataloške in TV-prodaje. Razpon sloganov je prav tak kot pri vseh motivacijskih terapijah, ki jih zasledimo v tujini, in se ukvarja z vsemi težavami sodobnega človeka. Za debele: "Prej mi ni uspelo, po seminarju pa sem s pomočjo tehnik, ki sem se jih naučila, v petih tednih shujšala za 14 kilogramov." Za poslovneže: "Po seminarju sem brez strahu sklenil pogodbo za več kot 2.000.000 SIT in s tem postal najboljši prodajalec v Evropi. Promet se mi je zvišal za več kot 150 odstotkov." Za nesrečno zaljubljene: "Pred seminarjem sva bila z ženo že tik pred ločitvijo. Na seminarju sva spoznala, da se še vedno ljubiva. Ponovno sva se zaljubila." Za strahopetne: "Sam sem še na začetku samostojne poti in sem šele sedaj spoznal svojo vizijo in se znebil vseh dvomov in strahov. V prvem tednu po seminarju sem se samozavestno, brez težav in brez nepotrebnih popustov dogovoril za pet večjih del." Za filozofske voznike: "Ko hodiš po makadamski cesti, se sprašuješ, kdaj boš prišel do asfaltne. Zdaj vem: na Smiljanovem seminarju postanite zmagovalec, pripelje te na avtocesto." Za fanatike: "Samozavest, odločitev, akcija, ljubezen, povezanost. Kdo me bo sedaj ustavil? Kdo?"

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje: