Čakanje za jurja na uro

Taktike iskanja poletnih študentskih zaposlitev

Iskanje zaposlitve na klasičen način

Iskanje zaposlitve na klasičen način
© Igor Škafar

Če bi število študentskih servisov statistično lahko povezali z delavnostjo študentske populacije, bi najbrž ugotovili, da sodijo študentje v enega najbolj delavnih segmentov naše podalpske družbice. Za zdaj 90 tisoč študentom in 100 tisoč dijakom zaposlitev išče 81 študentskih servisov s skupno 176 poslovalnicami po vsej Sloveniji. Izbira posrednika pri zaposlitvi je torej za študente in dijake pestra. Pester pa je tudi tržni boj ponudnikov, saj se ti v želji, da bi pridobili čim več članov, zatekajo k najrazličnejšim metodam agitiranja med šolajočo se mladino. Študentski servis Celje vas recimo ob kliku na njegovo internetno stran z ubogo flash animacijo pozdravi v slogu komunikacije Smiljana Morija. Najprej vas vprašajo: "Je tudi tvoje življenje polno težav?", sledi odgovor: "Začni jih jemati kot svoje priložnosti!", finale pa je izpis tržnega lajtmotiva tega servisa: "Si dijak ali študent in si želiš več! denarja - izkoristi priložnosti, ki ti jih ponuja Študentski servis Celje." Med izpisovanjem teh besed po zaslonu šibajo najbolj priljubljeni potrošniški artikli: mobilni telefon, prenosni računalnik, hi-fi komponenta, skuter in Peugeot 206. Podoben topshopovski način potrošniške komunikacije je izbral kranjski študentski servis Sončna. Internetna animacija vas ob melodijah Orfovih Carmin Buran nagovori: "Ne ponujamo vam vsega sveta, ampak samo tisti delček, ki vas zanima. Pri nas zaslužiš več! Vsak problem ima več rešitev, mi pa poznamo samo eno. Najboljšo." V isto kategorijo sodi agitacija študentskega servisa Rubico iz Radovljice, ki vas med svoje člane vabi z mislijo predsednika skupine International Management Group Marka H. McCormacka: "Najboljše, kar lahko odnesemo s srednje šole in fakultete, je spoznanje, česa nas tam ne morejo naučiti - podrobnosti iz vsakdanjega poslovnega življenja, ki jih spoznamo samo z izkušnjami pri delu." Za pridobitev in ohranitev čim več članov so predvsem v zadnjih letih študentski servisi začeli širiti ponudbo storitev. Poleg tega, da vas že vsak študentski servis ob vpisu nagradi z majhnim darilom, ki je praviloma tudi promocijsko gradivo, jih večina ponuja še brezplačno obveščanje o nakazilih prek SMS-ov, najrazličnejše popuste v različnih trgovinah, popuste ob nakupu kinovstopnic, ugodnosti pri fotokopiranju, servisi pripravljajo tudi različne tečaje in seminarje, popularno postaja organiziranje žurov. Novomeški študentski servis Noua še danes promovira "darilo za prvih petdeset članov", čeprav je začel delovati septembra 2002, študentski servis Shark, ki ima poslovalnice na Jesenicah, v Medvodah, Kranju in Škofji Loki, se hvali z "najsodobnejšim ter najhitrejšim sistemom izplačevanja", kar naj bi študentu omogočilo, "da prejme denarno nakazilo najkasneje v treh urah po prejemu plačila delodajalca", servis Sončna pripravlja svoje Night Fever žurke, v študentskem servisu na Borštnikovem trgu v Ljubljani imajo za aduta tradicijo, saj ne pozabijo povedati, da so bili "prvi študentski servis", Študentski servis Maribor zase skromno pravi, "da je edini servis, ki ponuja prosta dela za vso Slovenijo," etc.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje: