Kdor ne sodeluje, naj jutri ne obžaluje

Kapunjera partiji so postali globalna koprska uspešnica, kljub temu da temeljijo na filozofiji: malo alkohola pa veliko plesa in zabave

© Marko Jamnik

Ponavadi se najbolj zanimive ideje porodijo v glavah, ki so zdolgočasene in naveličane vsega, kar videvajo iz dneva v dan. Takrat, ko ti možganski receptorji rečejo, čas je za spremembe. Včasih pa ideje za velike ali vsaj dobre in zanimive stvari pridejo kar tako. Same po sebi. Sploh če si ti kaj lepega zgodi in bi rad, da se to ponovi. In če je v igri še dober žur, ne tak vsakdanji, z istimi ljudmi, istimi pijačami, istimi kozarci, istimi kelnerji, istimi jutranjimi problemi z zaspanostjo in urejanjem zbeganih misli, je stvar še toliko bolj zanimiva. Prav to se je pozimi lanskega leta zgodilo gručici frendov v Kopru. Naveličani vsakdana, zdolgočasenih fac, voženj v sosednje bolj ali manj prijazne dežele in kraje, so v svojem matičnem kafiču v koprski ogrlici, čisto tako brez veze enkrat razmišljali, kako bi oplemenitili svoj vsakdanji požirek in debatni krožek ter seveda medse privabili kaj svežega mesa. Padla je ideja, da bi vsak, če mu seveda uspe, v 40 kvadratnih metrov velik kafič havajskega interierja pripeljal še koga, po možnosti ženskega spola. Kar tako, da bo malo drugače. In res je bilo drugače. Fantje in punce so si priredili mega zabavo, takšno, o kateri so spet enkrat po dolgem času padale analize, in to poglobljene. Najboljši razlog, da stvar ponovijo, so si rekli. In naslednjič so ta stari na žurko spet pripeljali nove in novi nove in tako naprej. Potem so enkrat na pobudo Kluba študentov Kopra odšli na Škisovo tržnico v Ljubljano in naredili mega žur ter v samo eni uri prodali več sto koktejlov. Kupili so si rdeče uniforme, zakupili domeno kapunjera.com, na obala.net in nastali so kapunjera partiji (kapunjera v domačem jeziku pomeni nekaj podobnega kot kokošnjak), v spomin na matični lokal, kjer so se zbirali petelini in kokoške. Kopunov ni in jih tudi verjetno ne bo.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje: