10. 10. 2004 | Mladina 40 | Družba
Prvič, drugič, tretjič, prodano
Z Mladininimi naslovnicami na dražbi zbrali več kot 2 milijona tolarjev za dom Malči Beličeve
Naslovnice z jugo vsebino so dosegle najvišjo ceno
© Denis Sarkić
Slovenci res nimamo tradicije dražb. Kot da bi bili malček sramežljivi in se pred publiko ne želimo grebsti za nekaj, kar nam je všeč. Sem in tja sicer organizirajo kakšno dražbo umetnin ali starin ali starih knjig, pa je na njej vzdušje hudo komorno. Brez drame in suspenza. Brez skrivnih miganj z glavo in vrtoglavih dviganj cen. Ne, Slovenci nismo narod dražiteljev. Niti sedaj, ko so internetne dražbe postale alfa in omega virtualnega trgovanja, se pri nas kar ne primejo.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?