Vi!

Revija Time je leta 2006 razglasila osebnost leta 2001

Dobrodošli v svojem svetu! Končno ste zmagali! Revija Time je namreč razglasila osebnost leta 2006 - in osebnost leta 2006 ste VI! YOU! Ja, prav VI. VI, ki to zdajle berete. Pa ne zato, ker to berete, ampak zato, ker "kontrolirate informacijsko dobo". VI, uporabniki interneta. VI, ki na svetovnem spletu delate kot nori, energično in strastno. VI, ki s svojimi prispevki ustvarjate kozmične kompendije a la Wikipedia, multikanalske mreže a la YouTube in online metropolise a la MySpace. VI, ki blogirate. VI, ki kamkordirate. VI, ki za Facebook pišete profile. VI, ki na Amazonu recenzirate knjige, filme in plošče. VI, ki rolate podcaste. VI, ki s tem, kar spravite na YouTube, o svetu poveste več kot 1.000 ur TV programa. VI, ki s svojimi surovimi informacijami iz Bagdada, Bostona in Pekinga uravnotežujete informacijsko dieto klasičnih medijev. VI, ki ste na svetovnem spletu poskrbeli za eksplozijo produktivnosti, kreativnosti in inovativnosti. VI, ki ste se vključili v globalno intelektualno ekonomijo. VI, ki - namesto, da bi gledali kako TV serijo - raje na svetovni splet pošljete film, v katerem nastopa vaš legvan. VI, ki - namesto da bi šli v lajf - raje vokal 50 Centa podlagate z instrumentali benda Queen. VI, ki s tem, ko pomagate drug drugemu, ne spreminjate le sveta, ampak tudi način, kako se ta svet spreminja. VI, ki ste se naučili delati skupaj. VI, ki ste svetovni splet spremenili v skupnost. VI, ki ste sodelovanje na svetovnem spletu dvignili na raven, kakršne svet do sedaj ni poznal. VI, ki ste na svetovnem spletu naredili revolucijo. VI, ki ste prevzeli vajeti globalnih medijev. VI, ki ste ustanovili in oblikovali novo digitalno demokracijo. VI, ki delate brezplačno in potem profije povozite na njihovem terenu. VI, ki ste svetovni splet - okej, novo verzijo svetovnega spleta, Web 2.0, kot jo imenujejo junaki Silicijeve doline, da bi jo ločili od dotcomske verzije - prelevili v masivni socialni eksperiment. VI, ki ste svetovni splet prelevili v novo obliko mednarodnega razumevanja - ne razumevanja med politiki ali pa med velikimi ljudmi, ampak med državljani, med ljudmi. VI, ki gledate monitor in nikoli ne veste, kdo je na drugi strani. Ja, VI ste osebnost leta 2006!

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje: