Izjave tedna

© Tomaž Lavrič

“Zato, ker se mi zdi edini kot ena angelska ritka. Popolnoma nedolžen. Kar priletel je iz nebes.”
Nekdanja urednica ženskih revij BERNARDA JEKLIN, na TVS, o tem, zakaj je za predsedniškega kandidata podprla Danila Türka.

„Slovenski premier slovi kot velik zapeljivec. Ve se, da je bogat, ukvarja se s športom, a že dvajset let ga povezujejo z raznimi ženskami.“
Novinar ROBERT BAJRUŠI, v Nacionalu, o playboystvu Janeza Janše.

"Država pod oblastjo vladajoče koalicije vedno znova preseneča z 'darili' Rimskokatoliški cerkvi."
Poslanec MIRAN POTRČ, v pismu ministru Dragutinu Mateju, o uvedbi policijskega duhovnika.

"Namesto sestanka o inflaciji nam predsednik vlade ponuja inflacijo sestankov."
Poslanec MATEJ LAHOVNIK, medijem, o neresnosti vlade glede inflacije.

“Seveda pa se kot partnerja pogovarjava o marsičem in jaz tudi povem tako čisto po človeško, po žensko, kaj me moti.”
Premierova partnerka URŠKA BAČOVNIK, v Našem času, o dialogu s partnerjem.

"Pozimi imam raje resno glasbo, spomladi mi ugaja pop, poleti pa iščem rock."
Šolski minister MILAN ZVER, v Obrazih, o glasbenem okusu in iskanju rocka.

"V prvi vrsti mora biti to človek, ki je zaveden Slovenec, pripravljen za Slovenijo in svoje državljane storiti vse in da nima pedofilskih nagibov ter da ni narkoman."
Politik ZMAGO JELINČIČ, v Dobrem jutru, o kriterijih za predsednika.

"Ne predstavljam si vloge vrhovnega poveljnika zgolj s pregledom častne čete in rednim letnim poročilom o stanju v Slovenski vojski."
Predsedniški kandidat LOJZE PETERLE, v Sobotni prilogi, o večjih predsedniških pooblastilih.

"Slovenija ni ratificirala konvencije OZN o korupciji, organ, ki ga ima in ustreza vsem standardom, pa je želela ukiniti. To je več kot zadosten znak za mednarodne organizacije ..."
Prvo mož protikorupcijske komisije DRAGO KOS, v Dobrem jutru, o vladnem boju proti korupciji.

"Rezultati različnih raziskav potrjujejo, da je Peterle daleč najbolj priljubljen na ruralnih, vaških predelih in deloma tudi v manjših mestih. Gaspari kraljuje predvsem v velikih mestih, medtem ko Türka, presenetljivo, skoraj enako preferirajo tako v večjih in manjših mestih kot tudi vaseh po vsej Sloveniji."
MIRO KLINE, Kline & partner, o priljubljenosti kandidatov.

"Še pomembnejše je, da ima Mirko Tuš možnost v svojih trgovinah prodajati klobase in salame iz lipicancev, če bi presodil, da je celotna zadevščina ničvredna in da so lipicanci še najbolj donosni v obliki prehranskih izdelkov."
Ekonomist MIĆO MRKAIĆ, v Financah, o tem, zakaj bi morali Lipico prodati največjemu trgovcu.