MXM

 |  Mladina 32  |  Kultura  |  Plošča

Neal Coty: Legacy

(CD '01, Mercury; distribucija: Multimedia)

Neal je upornik z razlogom, njegova maksima pa, da slej ko prej uspe tistim, ki so najvztrajneši, ne pa tistim, ki so najboljši. Med klubskim tezgarjenjem so ga po naključju angažirali kot predvozača za Concrete Blonde in kmalu je na spregledanem in preslišanem prvencu Chance and Circumstance strnil tisto, kar sta ga naučila strica, prvi nor na Lynyrd Skynyrd ter Allman Brothers Band, drugi ortodoksni country tradicionalist, in seveda stara mama, cerkvena organistka, ki mu je pri petih letih kupila prvo kitaro.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

MXM

 |  Mladina 32  |  Kultura  |  Plošča

Neal je upornik z razlogom, njegova maksima pa, da slej ko prej uspe tistim, ki so najvztrajneši, ne pa tistim, ki so najboljši. Med klubskim tezgarjenjem so ga po naključju angažirali kot predvozača za Concrete Blonde in kmalu je na spregledanem in preslišanem prvencu Chance and Circumstance strnil tisto, kar sta ga naučila strica, prvi nor na Lynyrd Skynyrd ter Allman Brothers Band, drugi ortodoksni country tradicionalist, in seveda stara mama, cerkvena organistka, ki mu je pri petih letih kupila prvo kitaro.

Na albumu Legacy, ki se je medil dolga štiri leta, je naposled pokazal, kaj se je naučil sam. In sodeč po uvodnem instantnem hitu Right Down Through the Middle of Us, ki mu sledi deset čvrstih kantrijaških numer na starorokerski osnovi, je pred fantom dokaj bleščeča prihodnost. Upam le, da si ne bo prehitro nataknil sončnih očal.

* * * *