Kaj bomo delali?
Katere panoge bodo imele v prihodnosti boljše možnosti za zaposlovanje in kakšni novi poklici se obetajo?
© Borut Krajnc
Ko se je Jasna Suhadolc sredi 90. let vpisala na ljubljansko Ekonomsko fakulteto, si niti približno ni predstavljala, da se bo poldrugo desetletje pozneje ukvarjala z digitalnim komuniciranjem, ki mu sama pravi »poroka med informacijskimi tehnologijami in komunikacijo«. Takrat še ni mogla vedeti, da bo obstajala takšna panoga, kaj šele, da se bo med drugim ukvarjala s svetovanjem podjetjem in organizacijam, kako komunicirati na družbenih omrežjih, kot sta Facebook in Twitter. A vedno več jih je, ki se zavedajo pomena tovrstne komunikacije in se pri tem obrnejo na profesionalce.
V informacijske tehnologije je padla, ko so jo kot študentko na tedanji agenciji za tržne raziskave Gral Iteo zadolžili, naj vodi ekipo za prenovo njihove spletne strani in poskrbi tudi za vsebino strani. Izziv je bil precejšen, saj takrat skoraj nihče ni razmišljal o tem, kaj vse naj bo umeščeno na spletne strani in na kakšen način. Temo digitalnih odnosov z javnostmi je raziskala v diplomski nalogi in leta 2000 odprla svoje podjetje Virtua PR. Leta 2001 se je na konferenci Mednarodnega združenja poslovnih komunikatorjev (IABC) v ZDA še podrobneje seznanila z digitalnimi odnosi z javnostmi, ki so bili takrat pri nas popolna neznanka, in odločila se je zapluti tudi v te vode.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.