Nada Vodušek

25. 4. 2014  |  Mladina 17  |  Družba

Oblikovalski studio Asobi

Gradnja prepoznavnosti blagovne znamke je tek na dolge proge

Oblikovalec Gorazd Malačič in kreativni direktor Asobija Janez Mesarič

Oblikovalec Gorazd Malačič in kreativni direktor Asobija Janez Mesarič
© Uroš Abram

Oblikovalski studio Asobi je skupina kreativcev, ki je skupno pot začela leta 1999. Študijski kolegi so studio ustanovili takoj po končani Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani, svoje znanje pa so usmerili v produktno, industrijsko oblikovanje in v svetovanje podjetjem pri zasnovi in oblikovanju blagovnih znamk.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.