Borut Mekina

 |  Mladina 43  |  Politika

Opazovalci OVSE kritični do predvolilne kampanje SDS

V SDS za vsakega dodatnega volivca letos vložili kar 55 evrov

V SDS so uradno za letošnjo predvolilno kampanjo potrošili 450 tisoč evrov. Neuradno (z Orbanovo pomočjo) pa več kot 2 milijona ali 55 evrov na vsakega novega volivca.

V SDS so uradno za letošnjo predvolilno kampanjo potrošili 450 tisoč evrov. Neuradno (z Orbanovo pomočjo) pa več kot 2 milijona ali 55 evrov na vsakega novega volivca.
© Borut Krajnc

Če so politične stranke podobne podjetjem, ki vlagajo v svoje kampanje in pridobivajo volivce, je bila v zadnji državnozborski kampanji med najučinkovitejšimi stranka LMŠ. Sodeč po objavljenih poročilih o zadnji državnozborski predvolilni kampanji je ta stranka za kampanjo potrošila 104 tisoč evrov in prepričala 112 tisoč volivcev, to pomeni, da jo je vsak volivec stal 0,9 evra. Najslabše, pravzaprav že kar porazno se je v primerjavi z njo odrezala stranka DeSUS. Imela je trikrat dražjo kampanjo od LMŠ, a je prepričala pol manj ljudi. Za vsak glas je plačala kar 8,3 evra.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.