Monika Weiss

1. 2. 2019  |  Mladina 5  |  Družba

Ah, kreativnost

Bo Center za kreativnost eden od velikih »evropsko financiranih« projektov, po katerih ne bo ostalo nič trajnega, le redki izbranci bodo vrsto let živeli bolje?

Popravljena shema porabljenih sredstev, ki jo je morala na podlagi zahteve za objavo popravka objaviti TV Slovenija v oddaji Odmevi 25. januarja. Zahtevo je vložil Center za kreativnost, kjer so tudi pripravili popravek.

Popravljena shema porabljenih sredstev, ki jo je morala na podlagi zahteve za objavo popravka objaviti TV Slovenija v oddaji Odmevi 25. januarja. Zahtevo je vložil Center za kreativnost, kjer so tudi pripravili popravek.

Minuli teden je del javnosti vznemiril na RTV Slovenija objavljen razrez porabe denarja za Center za kreativnost (CzK). Gre za leta 2017 zagnan »nacionalni in sistemski projekt«, sofinanciran iz Evropskega sklada za regionalni razvoj, ki nastaja pod okriljem javnega zavoda Muzej za arhitekturo in oblikovanje (MAO) v Ljubljani in s katerim želi država zagotoviti sistemsko podporo ustvarjalnim dejavnostim in jih tesneje vpeti v gospodarski razvoj. »V preteklosti je bilo v stroki veliko kritik na račun tega, da država sistemsko ne podpira kreativnega in kulturnega sektorja (KKS),« pravijo v Centru za kreativnost. Center je zastavljen kot interdisciplinarna platforma, kot spodbujevalnik razvoja poslovno uresničljivih projektov, ki nastajajo na presečiščih umetnosti, kulture, eksperimentov, trga, podjetništva in gospodarstva in prispevajo k družbenemu napredku. Z drugimi besedami: leta 2017 je država prek javnega zavoda arhitekturnega muzeja in s pomočjo pridobljenega 11 milijonov evrov vrednega kohezijskega projekta začela povsem na novo postavljati nekaj podobnega, kar zadnja leta že izvajajo nekatere samonikle podporne platforme za kreativno industrijo – nekatere so sicer zaradi pomanjkanja podpornih mehanizmov na katerikoli ravni že tudi propadle.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.

Pisma bralcev

  • Matevž Čelik Vidmar, direktor Muzeja za arhitekturo in oblikovanje, Anja Zorko, pomočnica direktorja, vodja Centra za kreativnost

    Ah, kreativnost

    Ministrstvo za kulturo je pripravo in izvedbo projekta Center za kreativnost (CzK) zaupalo Muzeju za arhitekturo in oblikovanje (MAO) na podlagi izkušenj z zagotavljanjem podpore ustvarjalcem skozi Bienale oblikovanja, in uspešnega vodenja velikih mednarodnih projektov. MAO projekta ne izvaja zaradi zagotavljanja dodatnih sredstev, saj je za dodatna sredstva sposoben poskrbeti sam. Več