Lara Paukovič

7. 2. 2019  |  Mladina 6  |  Družba

Planet samskih

Osamljene Kitajke so navdušene nad igro, v kateri lahko izbirajo med štirimi virtualnimi partnerji 

Virtualni moški: Li, Bai, Xu, Zhou

Virtualni moški: Li, Bai, Xu, Zhou

Že približno leto je mobilna igra Producentka in ljubezen med najbolj priljubljenimi na Kitajskem: v dveh mesecih po izidu septembra 2017 si jo je preneslo 10 milijonov uporabnikov. Kitajski razvijalci mobilnih iger so odkrili zlato jamo: v ZDA se še vedno osredotočajo na moške, stare od 18 do 34 let, Kitajci pa ugotavljajo, kako pomembne potrošnice v svetu »gaminga« so mlade ženske.

Zakup člankov

Ta članek stane le 1 evro!
Nakup je preprost: POŠLJITE SMS z vsebino
MLADINA1 na številko 7890. KODO, prejeto na telefon, prepišite v spodnje okence in takoj boste lahko prebrali članek.

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1

Celotna številka Mladine je vaša za 3,5 evra!
Nakup TEDENSKEGA dostopa je preprost: POŠLJITE SMS z vsebino
MLADINA2 na številko 7890. KODO, prejeto na telefon, prepišite v spodnje okence in takoj boste imeli aktiven dostop.

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Zakup članka
    1 €
  • Tedenski zakup ogledov člankov
    3,5 €

Če želite zakupite članke za daljše obdobje, se morate .
Z dolgoročno NAROČNINO prihranite tudi do 25 %!

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.