OK Bloomberg
Predsedniški kandidat med kampanjo uporablja spletne meme
Eden od promocijskih memov oziroma insceniranih »pogovorov«, v katerih Bloomberg ustvarjalca memov prosi, naj objavi mem, ki ga bo prikazal kot frajerja.
V prejšnji številki smo pisali o družbenem vplivu političnih memov in kako se ti uporabljajo za oglaševanje. Michael Bloomberg, demokratski kandidat za predsednika Združenih držav Amerike, te dni v kampanji združuje oboje: predsedniško kandidaturo na družabnih omrežjih promovira s plačanimi oglasi v obliki spletnih memov. Nekaterim najbolj priljubljenim uporabnikom Instagrama, ki milijonom sledilcev vsak dan delijo humoristične spletne meme, plačuje, da ustvarjajo in objavljajo izvirne meme, s katerimi se želi približati mladim uporabnikom družabnih omrežij.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.