OK Bloomberg

Predsedniški kandidat med kampanjo uporablja spletne meme

Eden od promocijskih memov oziroma insceniranih »pogovorov«, v katerih Bloomberg ustvarjalca memov prosi, naj objavi mem, ki ga bo prikazal kot frajerja.

Eden od promocijskih memov oziroma insceniranih »pogovorov«, v katerih Bloomberg ustvarjalca memov prosi, naj objavi mem, ki ga bo prikazal kot frajerja.

V prejšnji številki smo pisali o družbenem vplivu političnih memov in kako se ti uporabljajo za oglaševanje. Michael Bloomberg, demokratski kandidat za predsednika Združenih držav Amerike, te dni v kampanji združuje oboje: predsedniško kandidaturo na družabnih omrežjih promovira s plačanimi oglasi v obliki spletnih memov. Nekaterim najbolj priljubljenim uporabnikom Instagrama, ki milijonom sledilcev vsak dan delijo humoristične spletne meme, plačuje, da ustvarjajo in objavljajo izvirne meme, s katerimi se želi približati mladim uporabnikom družabnih omrežij.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.