Uredništvo

 |  Politika

»Največji vpliv na javno mnenje imajo predvsem televizije«

IZJAVA DNEVA

"V svojem eseju o vojni z mediji je Janez Janša lansko pomlad s prispodobo o žabah, ki da jih je treba skuhati počasi, da ostanejo v kotlu do bridkega konca, napovedal, kaj se bo dogajalo. Njegova dolga roka tako že seže do nacionalne televizije, njeni senci se ne bo mogel izogniti nacionalni radio, morda tudi ne največja komercialna medijska hiša. Slišati je namreč o ideji, da bi iz programske sheme nacionalnega telekomunikacijskega operaterja izločili njene televizijske programe, ne glede na izpad naročnikov, ki bi zaradi tega doletel Telekom Slovenije, ene od državnih družb, po kateri lomasti SDS. Chefova kuharija bi bila v primeru uresničenja te ideje uspešno končana. Največji vpliv na javno mnenje – ne glede na vse močnejša družbena omrežja – imajo namreč še vedno klasični mediji, predvsem pa televizije."

(Novinarka Suzana Kos o Janševi ideji, da bi iz programske sheme Telekoma Slovenije izločili programe največje komercialne televizije; via Delo)

RTV Slovenija

RTV Slovenija
© Wikipedia

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.