Staš Zgonik

 |  Mladina 40  |  Ekonomija

Top flop: Evropske volitve 2009

Po podatkih Eurobarometra si državljani EU v času volilne kampanje za volitve evropskih poslancev najbolj želijo razprav in stališč kandidatov do brezposelnosti, to si želi skoraj polovica, točneje 47 odstotkov vprašanih v območju EU-27. Na drugem mestu je gospodarstvo (45), na tretjem inflacija in kupna moč (41), sledijo pa kriminal (37), terorizem (35), boj proti podnebnim spremembam (33), pokojnine (32), priseljevanje (32) ... Vse ostale teme pa naj bodo med kampanjo po mnenju prebivalcev EU deležne precej manj pozornosti, saj naslednja tema - kmetijstvo - zanima zgolj še 17 odstotkov vprašanih. Pri izbiri kandidata pa bodo na volivce najbolj vplivale izkušnje kandidata glede evropskih zadev (40), stališča do nacionalnih vprašanj (37), stališča do evropskih vprašanj (36), stališča strank, ki jim pripadajo (30) ...

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Staš Zgonik

 |  Mladina 40  |  Ekonomija

Po podatkih Eurobarometra si državljani EU v času volilne kampanje za volitve evropskih poslancev najbolj želijo razprav in stališč kandidatov do brezposelnosti, to si želi skoraj polovica, točneje 47 odstotkov vprašanih v območju EU-27. Na drugem mestu je gospodarstvo (45), na tretjem inflacija in kupna moč (41), sledijo pa kriminal (37), terorizem (35), boj proti podnebnim spremembam (33), pokojnine (32), priseljevanje (32) ... Vse ostale teme pa naj bodo med kampanjo po mnenju prebivalcev EU deležne precej manj pozornosti, saj naslednja tema - kmetijstvo - zanima zgolj še 17 odstotkov vprašanih. Pri izbiri kandidata pa bodo na volivce najbolj vplivale izkušnje kandidata glede evropskih zadev (40), stališča do nacionalnih vprašanj (37), stališča do evropskih vprašanj (36), stališča strank, ki jim pripadajo (30) ...


Teme, ki naj bodo v ospredju v volilni kampanji za evropski parlament v odstotkih (n - 26.661)


TOP5
brezposelnost47
gospodarska rast45
inflacija in kupna moč41
kriminal37
terorizem35

FLOP5
ohranitev EU socialnega modela12
evropska identiteta in vrednote12
pooblastila EU-ustanov 12
vloga EU v mednarodnem okviru15
enotna valuta evro17


Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.