Staš Zgonik

5. 2. 2009  |  Mladina 5  |  Ekonomija

Top flop: Nezadovoljni potrošniki

Evropska komisija v drugem letnem poročilu o kazalnikih napredka na potrošniških trgih v EU ugotavlja, da imajo potrošniki (med 20 kategorijami storitev in dobrin) največ težav na področjih, ki so za ljudi najpomembnejša - z energijo, bančništvom in prevozom. S storitvami naj bi imeli neprestano več težav kot na tradicionalnih trgih blaga. Raziskava je med drugim pokazala, da sta s svojim dobaviteljem energije zadovoljni manj kot dve tretjini potrošnikov (predvsem na račun zviševanja cen), vendar pa je v tem sektorju najmanj verjetno, da bodo zamenjali dobavitelja. Trg, na katerem je prehajanje potrošnikov od enega ponudnika k drugim najpogostejše, je trg avtomobilskih zavarovanj, sledita pa mu internet in mobilna telefonija.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.