Staš Zgonik

5. 2. 2009  |  Mladina 5  |  Ekonomija

Top flop: Nezadovoljni potrošniki

Evropska komisija v drugem letnem poročilu o kazalnikih napredka na potrošniških trgih v EU ugotavlja, da imajo potrošniki (med 20 kategorijami storitev in dobrin) največ težav na področjih, ki so za ljudi najpomembnejša - z energijo, bančništvom in prevozom. S storitvami naj bi imeli neprestano več težav kot na tradicionalnih trgih blaga. Raziskava je med drugim pokazala, da sta s svojim dobaviteljem energije zadovoljni manj kot dve tretjini potrošnikov (predvsem na račun zviševanja cen), vendar pa je v tem sektorju najmanj verjetno, da bodo zamenjali dobavitelja. Trg, na katerem je prehajanje potrošnikov od enega ponudnika k drugim najpogostejše, je trg avtomobilskih zavarovanj, sledita pa mu internet in mobilna telefonija.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članke za daljše obdobje, se morate prijaviti. Prijavite se . Ostala ponudba naročniških paketov se nahaja TUKAJ.

Celotna številka Mladine je vaša za 3,7 evra. Za nakup tedenskega dostopa do vsebine pošljite SMS z vsebino MLADINA2 na številko 7890.

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €
  • Polletni zakup ogleda člankov
    75 €
  • Letni zakup ogleda člankov
    149 €
  • Spletna Mladina - mesečna naročnina na spletne vsebine, prekini kadarkoli
    14 €

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.