Staš Zgonik

2. 4. 2009  |  Mladina 13  |  Ekonomija

Top flop: Rast internetnih nakupov

V letu 2008 je 32 odstotkov prebivalcev EU, starih med 16 in 74 let, opravilo vsaj en nakup prek interneta. Leta 2007 je bil ta delež 30-, leta 2004 pa na primer 20-odstoten. Delež se je povečal v prav vseh državah EU. Med posameznimi starostnimi skupinami je prek interneta največ nakupovala skupina med 25. in 34. letom starosti (47 %), najmanj pa, pričakovano, najstarejši, med 65. in 74. letom (9 %). Največkrat je za nakupe iz kategorije potovanja in počitnice (14 %), sledijo obleke in športni pripomočki (13 %) ter knjige in revije (12 %). V Sloveniji je v letu 2008 prek interneta kupovalo 18 odstotkov ljudi (še leta 2004 le 8 %), s čimer si, skupaj s Poljsko, delimo tretje mesto med novimi članicami EU. Slovenija je ena od štirih v EU, kjer so bili nakupi prek interneta najbolj pogosti v starostni skupini 16-24 let.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.