Staš Zgonik

2. 4. 2009  |  Mladina 13  |  Ekonomija

Top flop: Rast internetnih nakupov

V letu 2008 je 32 odstotkov prebivalcev EU, starih med 16 in 74 let, opravilo vsaj en nakup prek interneta. Leta 2007 je bil ta delež 30-, leta 2004 pa na primer 20-odstoten. Delež se je povečal v prav vseh državah EU. Med posameznimi starostnimi skupinami je prek interneta največ nakupovala skupina med 25. in 34. letom starosti (47 %), najmanj pa, pričakovano, najstarejši, med 65. in 74. letom (9 %). Največkrat je za nakupe iz kategorije potovanja in počitnice (14 %), sledijo obleke in športni pripomočki (13 %) ter knjige in revije (12 %). V Sloveniji je v letu 2008 prek interneta kupovalo 18 odstotkov ljudi (še leta 2004 le 8 %), s čimer si, skupaj s Poljsko, delimo tretje mesto med novimi članicami EU. Slovenija je ena od štirih v EU, kjer so bili nakupi prek interneta najbolj pogosti v starostni skupini 16-24 let.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članke za daljše obdobje, se morate prijaviti. Prijavite se . Ostala ponudba naročniških paketov se nahaja TUKAJ.

Celotna številka Mladine je vaša za 3,7 evra. Za nakup tedenskega dostopa do vsebine pošljite SMS z vsebino MLADINA2 na številko 7890.

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €
  • Polletni zakup ogleda člankov
    75 €
  • Letni zakup ogleda člankov
    149 €
  • Spletna Mladina - mesečna naročnina na spletne vsebine, prekini kadarkoli
    14 €

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.