Staš Zgonik

26. 5. 2011  |  Mladina 21  |  Ekonomija

Top flop: Organizirani

Vir: Eurobarometer

Po raziskavi Eurobarometra o udejstvovanju mladih (15-30 let) v organiziranih prostočasnih aktivnostih je v Evropski uniji največ mladih (34 %) članov raznih športnih klubov. Na drugem mestu je članstvo v mladinskih klubih (18 %), na tretjem (14 %) pa različna kulturna društva. V politične stranke je včlanjenih le 5 odstotkov mladih v EU. V dejavnostih vsaj ene prostočasne organizacije sodeluje 52 odstotkov evropskih mladih. Slovenski »mladinci« so nadpovprečno vključeni, delež članstva v vsaj eni organizaciji je 57-odstoten. Še posebej izstopajo pri članstvu v kulturnih organizacijah, kjer so z 20,7-odstotnim deležev včlanjenosti prvi v EU, in pa po članstvu v organizacijah za sodelovanje na lokalni ravni, kjer so s 17,1-odstotnim deležem na drugem mestu, takoj za Irsko.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.