Urša Marn

9. 5. 2014  |  Mladina 19  |  Ekonomija

Vzpon in padec Trima

Kako se je tik pred stečajem znašlo eno najuspešnejših slovenskih izvoznih podjetij in kaj je treba narediti, da bi ga rešili

Malo slovenskih podjetij ima tako ugledne reference kot jih ima Trimo. Ena od novejših je tudi nogometni stadion v Gdansku na Poljskem, kjer se je leta 2012 odvijalo evropsko nogometno prvenstvo.

Malo slovenskih podjetij ima tako ugledne reference kot jih ima Trimo. Ena od novejših je tudi nogometni stadion v Gdansku na Poljskem, kjer se je leta 2012 odvijalo evropsko nogometno prvenstvo.

»Pred krizo so Trimo kovali v zvezde. Razglašali so ga za eno najuspešnejših izvoznih podjetij. Dolgoletna direktorica Tatjana Fink je bila menedžerka leta. Danes doživljamo nasprotno: podjetje se demonizira, predstavljajo ga le še v negativni luči. Gre za dve skrajnosti, pa nobena ni točna. Resnica je vmes,« pravi nekdanji uslužbenec Trima, ki želi ostati anonimen. V vrhu Trima je bil več kot deset let, odšel je leta 2010, ko je spoznal, da drvijo v prepad.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.