Vasja Jager

25. 1. 2019  |  Mladina 4  |  Politika

Zakaj portal slovenske vlade promovira dejavnosti Ameriške gospodarske zbornice?

Lobiranje po ameriško 

AmCham na Mlad.si (desno)

AmCham na Mlad.si (desno)
© Mlad.si

Portal mlad.si, osrednja vladna komunikacijska točka za mlade, je objavil novico o programih platforme AmCham Young, ki »povezuje generacije mladih, aktivnih posameznikov, ki izstopajo iz povprečja«. Glede na mesto objave bi človek sklepal, da gre pri platformi AmCham Young za programe, ki jih izvaja slovenska država. Dejansko pa portal promovira dejavnosti Ameriške gospodarske zbornice (AmCham), ključnega lobističnega mehanizma korporacij iz ZDA.

 

Celoten članek je na voljo le naročnikom. .

Zakup člankov

Celotna številka Mladine je vaša za 3,7 evra. Za nakup tedenskega dostopa do vsebine pošljite SMS z vsebino MLADINA2 na številko 7890. Kodo, prejeto na telefon, prepišite v spodnje okence in takoj boste boste lahko dostopali do vsebin.

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €
  • Polletni zakup ogleda člankov
    75 €
  • Letni zakup ogleda člankov
    149 €
  • Mladina digital - mesečna naročnina na spletne vsebine, prekini kadarkoli
    14 €

Če želite zakupiti članke za daljše obdobje, se morate .
Z dolgoročno NAROČNINO prihranite tudi do 25 %!

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.

Pisma bralcev

  • Mag. Ajša Vodnik, generalna direktorica AmCham Slovenija

    Lobiranje po ameriško

    Spoštovani, v skladu s 1. odstavkom 26. člena Zakona o medijih (Ur. list RS, št. 110/2006, ZMed – UPB1, Ur. list RS št. 47/2012, ZMed-B) vam pošiljamo zahtevo za popravek navedb v članku „Lobiranje po ameriško“, ki ga je napisal Vasja Jager, in je bil objavljen v petek, 25. januarja 2019, v tedniku Mladina in na spletni strani https://www.mladina. Več

  • Ivo Ercegović, Ptuj

    Lobiranje po ameriško

    Če se ne motim, se je AmCham Slovenija že do sedaj pritoževala, češ, da Mladinini novinarji navajajo neresnične in zavajajoče trditve, s katerimi neupravičeno posegajo v ugled in njihovo dobro ime. Posebej jih bode v oči, da avtor Vasja Jager navaja, da promovirajo dejavnost Ameriške gospodarske zbornice (AmCham), ključnega lobističnega mehanizma korporacij iz ZDA. Več