Portret
Tina Perić
"Mislim, da bi nam bilo vsem lažje, če bi si te stvari že prej delili med seboj. Pa si jih nismo, ker je bilo enostavno prisotnega preveč strahu in sramu."
Portret
Keiko Miyazaki
"Pogosto odraščamo z mislijo, da je ljubezen dovolj. Če so čustva pristna, se bo vse drugo že uredilo."
Portret
Klemen Kovačič
"Igralski poklic te stalno drži budnega. Nenehno opazuješ, reflektiraš, razmišljaš – o svetu, o ljudeh, o sebi."
Portret
Maša Knapič
Da ni zares slikarka v klasičnem pomenu besede, je prvič začutila, ko je morala na akademiji razstaviti svoja umetniška dela
Portret
Gregor Zorc
»Najlepše pri vsem tem je, ko te tema motivira, se dotakne pravih senzorjev in kar ne moreš ustaviti pretoka misli in idej. Včasih pa je, nasprotno, ena sama frustracija.«
Portret
Irena Z. Tomažin
»Zato so mi tako ljube tudi ljudske pesmi, v njih pogosto čutim tako moč v tej krhkosti in ranljivosti, za katero sama ne najdem besed.«
Portret
Miranda Trnjanin
"To, da imam zjutraj vajo v Mladinskem, potem grem pa zvečer na predstavo v Novo mesto, mi je nekaj izredno osvobajajočega."
Portret
Vsemag
"Ne želim zveneti pretirano sentimentalno, a oče je že od nekdaj moj najboljši prijatelj, naš bend pa po svoje naravni podaljšek tega prijateljstva," pravi Ožbej Rakovec.
Portret
Urša Majcen
"Predstave nimajo zveze z mojo poetiko, so naša poetika. Govorimo isti jezik, zanimata nas angažirano gledališče in aktivno vključevanje družbe v umetnost."
Portret
Nika Erjavec
Sicer pa je kot človek in kot umetnica neskončno vedoželjna in nenehno poskuša odkrivati in se uriti v novih (praktičnih) veščinah
Portret
Lara Reichmann
Pri svojem delu pogosto brska za dokumentarnim in arhivskim gradivom, nato pa zgodovinska dejstva prepleta s fikcijo in ustvarja nove narative
Portret
Ingver in Gverilke
"Nič ni narobe z nežnostjo, toda ne pristajamo na neko tradicionalistično vlogo, da bi pele le to, kar bi bilo ljudem prijetno poslušati."
Portret
Julij Zornik
V Sloveniji še vedno ni ustanove, ki bi izobrazila (prepotrebne) kadre, na ljubljanski AGRFT (še) ni katedre za zvok
Portret
Hannah Koselj Marušič
Ljudje smo bitja protislovij, v nas se nenehno bijejo bitke in dogajajo tektonski premiki, a ta notranja vrenja bolj ali manj uspešno krotimo za lastnimi zidovi
Portret
Živa Bizovičar
"To, da lahko ustvarjam nove svetove po svojih parametrih, mi predstavlja varen prostor in dragocen otoček znotraj zunanjega sveta, ki ga vse manj razumem."
Portret
Zarja Menart
"Zdi se mi, da računalniška animacija nikoli ne bo mogla vsebovati toliko življenja kot nekaj, kar nastane z analognimi postopki."
Portret
Ana Maraž
»Zaradi majhnosti trga, nizkih honorarjev in neštetih dejavnikov in specifik na tem področju gre za precej težak poklic, ki ga moraš imeti resnično rad, da v njem lahko vztrajaš.«
Portret
Špela Tušar
"Začenjala sem razumeti, da imam sebi lasten vizualen jezik, ki ga moram še negovati in razvijati."
Portret
Leon Marič
"Kot pozvačin si pod nekakšnim pritiskom, da vse zadovoljiš, čutiš potrebo, da ugajaš – vse to so bile vzporednice, s katerimi sem se jaz boril v svojem osebnem življenju."
Portret
Žan Tetičkovič
"Močno sem se poistovetil z morjem tistih, ki tja odpotujejo v iskanju novega življenja, imel sem ogromno pogovorov z migranti iz najrazličnejših okolij, ki so me še naprej navdihovali."
Portret
Liu Zakrajšek
"Ko sem spoznala, kaj zmore izčiščen in jasen pesniški izraz, sem naravno občutila, da se je spremenila moja definicija pisanja."
Portret
Blaž Mencinger
"Močno se spogledujemo z zvokom kitar iz osemdesetih let in zvokom synthov iz sedemdesetih let."
Portret
Matej Mihevc
Fascinira ga postmoderno "sploščenje" kulturne produkcije, ki se zgodi z umetno inteligenco
Portret
Maja Poljanc
"Za našo ilustratorsko sceno se nam ni treba bati, saj je izredno bogata in kakovostna, bati se moramo kapitalizma, ki onemogoča normalne razmere za ustvarjanje in življenje."





























