13. 8. 2001 | Mladina 32 | Kultura | Knjiga
Imidž grada
Međunarodni centar za mir, Sarajevo 2001
Nobeno mesto ni samo to, kar prebivalci mislijo o njem ...
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
13. 8. 2001 | Mladina 32 | Kultura | Knjiga
Nobeno mesto ni samo to, kar prebivalci mislijo o njem ...
Pričujoča knjiga je posvečena Sarajevu (mimogrede, lahko bi bila tudi Ljubljani, saj Spahić še kako dobro ve in "zna", kakšno je življenje v njej, vendar smo samozadostni Slovenci tega mednarodno priznanega strokovnjaka na kar nekaj področjih, v pričujočem primeru je to marketing, zaradi njegovega neslovensko zvenečega priimka hote spregledali in "utišali", da ja ne bi slučajno odjedel kakšnemu našemu kvazistrokovnjaku košček vsakdanjega kruha), v njej pa avtor skozi teorijo in na praktičnih primerih izpelje celotno strategijo trženja mesta (zopet, mimogrede: v knjigi je kar nekaj originalnih, še danes svežih napotkov iz leta 1997 o trženju mesta Ljubljane, mati županja pa nič ...).
In prav imidž mesta, ugotavlja Spahić, predstavlja centralno kategorijo s pomočjo katere privlačimo ali odbijamo potencialne investitorje, oziroma pripeljemo ali naženemo iz mesta poslovne partnerje, turiste in sploh vse tiste, ki bi za "naše" mesto lahko imeli interes, bodisi da v njem (pre)živijo krajše ali daljše obdobje, ali pa se preprosto "vživijo" vanj zaradi izobraževanja, potem raznoraznih dejavnosti, recimo trgovine in tako naprej. Še izračun: ob vsem naštetem omenjeni prišleki seveda tudi - trošijo.
Skratka, gre za strokovno, vendar zanimivo in izredno berljivo delo, ki ni niti učbenik niti klasična terotska razprava, tako da ob knjigi garantirano užival prav vsak, ki ga privlači povednost tega civilizacijskega in kulturnega fenomena - mesta.