15. 7. 2002 | Mladina 28 | Kultura | Knjiga
Izazovi političkog marketinga
Compact-E, Sarajevo 2000
Knjiga, ki skozi pogled (eseje, razprave in komentarje) teoretika in praktika podaja družbenopolitične, državne in kulturološke vidike političnega marketinga.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
15. 7. 2002 | Mladina 28 | Kultura | Knjiga
Knjiga, ki skozi pogled (eseje, razprave in komentarje) teoretika in praktika podaja družbenopolitične, državne in kulturološke vidike političnega marketinga.
Se je v desetletju po razpadu ex Jugoslovije - na področju takrat porojene kategorije in prakse t.i. političnega marketinga - sploh kaj spremenilo, se uvodoma oziroma že kar v podnaslovu pričujočega dela retorično vpraša avtor. Politika je še vedno predvsem odnos moči. Ali povedano v ezopovskem jeziku: v gozdu je zajček glavni vse dotlej, dokler ne pride lisica; ta do takrat, ko se prikaže volk; on zopet do trenutka, ko prihlača medved; - navsezadnje pa, kot v špici MGM, zarjove lev(ček) - in že so vsi "na svojem mestu" ...
Sploh pa je politika vseskozi nekakšna erotična dejavnost, ko se začno politiki čutiti kot rock zvezde: obnašajo se, kot da so oni v bistvu vzrok samih sebe, lastne stranke in, na vso žalost, tudi volilnega telesa. Po drugi strani pa imajo volilci zgodovinski spomin samo in predvsem takrat, ko ugotovijo, da jih je razočaral njihov kandidat ali stranka, in še posebej, ko jih vladavina tistega/tistih , ki so ga/jih izvolili, udari po žepih, torej po denarnicah. A politični marketing (v socializmu "poznan" pod terminom dogovorna ekonomija) pač ni nikakršen bežen flirt pohotnih (samo)izbrancev s strastnimi volilci, temveč v prvi vrsti modro, racionalno, učinkovito in kontrolirano reševanje ekonomskih, političnih, družbenih, kulturnih in drugih problemov skupnosti ...
Obvezna literatura za vse dvigovalce "političnih uteži".