28. 8. 2004 | Mladina 34 | Kultura | Knjiga
Seth Godin: Moč virusne ideje: kako pridete od ideje do tržne epidemije
Orbis, Ljubljana 2004, 5.900 SIT
Knjiga iz branže, ki bi rehabilitirala sicer še tako nerazumno dejanje jeprškega učitelja.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
28. 8. 2004 | Mladina 34 | Kultura | Knjiga
Knjiga iz branže, ki bi rehabilitirala sicer še tako nerazumno dejanje jeprškega učitelja.
Skratka, gre za še eno "inovativno" delce (seveda ameriško) s tekočega traku tako oklicanih poslovnih priročnikov. Zakaj "inovativno"? Preprosto zato, ker na novo izumlja (in propagira) že od stvarjenja sveta znan in utečen postopek pridelave hladne vode oziroma, povedano drugače, sedaj naj tržniki pač ne bi bili več v središču uspešnega marketinga, temveč to mesto pripada potrošniku.
No, in že smo pri pravljični, a dolgovezni razlagi (mimogrede, slednja živo spominja na obvezne t.i. zaposlitvene seminarje, ki jih čakajočim na "Godota" neutrudno servira Zavod za zaposlovanje, končni rezultat le teh pa je, da večina omenjenih iskalcev zaposlitve izve takorekoč vse o problematiki zaposlovanja, pri zaposlitvah pa, menda zaradi "vakuma" - izvisi) o tem, kako naj kot poslovneži postopamo, ali natančneje, obračamo zadeve z glave na rep, da bomo dobesedno čez noč bajno obogateli. In kaj pravzaprav za to potrebujemo? Jasno, najprej veliko milost, da nam v roke sploh pride ta čudovita knjiga, vse ostalo pa je nato - pravljica. Namreč: bralec (beri: poslovnež) se najprej okliče za faraona in kot tak četici kihačev naroči organizacijo gradnje piramide, to je širjenje informacij o določenem artiklu ... Še happy end: ko določena informacija (ta se širi potom elektronske pošte) prepriča roj, torej maso potencialnih kupcev, potem se na bralčevem bančnem računa "zasliši" neustavljiv žvenket cekinov.
Izdelek, ki je denar, ležeč na tleh, že pokasiral.