Ursula 1000: All Systems Are Go-Go
CD Eighteenth Street Lounge '00, uvoz Nika
V bistvu so lik lounge didžeja - takole od daleč, saj pri nas še nismo prisluhnili verodostojnemu predstavniku te redke vrste - spremljale predstave o lagodnem, bolj razpoloženjskem kot na ritem osredotočenem, stirred, not shaken mešanju plošč, ki naj se sklada z občutji v naslonjače zavaljene, blazirane klientele.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
V bistvu so lik lounge didžeja - takole od daleč, saj pri nas še nismo prisluhnili verodostojnemu predstavniku te redke vrste - spremljale predstave o lagodnem, bolj razpoloženjskem kot na ritem osredotočenem, stirred, not shaken mešanju plošč, ki naj se sklada z občutji v naslonjače zavaljene, blazirane klientele.
Adrenalinski šok ob cocktailu, ki ga je priložila stara znanka Ursula 1000, v civilu Alex Gimeno, je zato popoln. Njegov do zadnje pičice načrtovani miks, ki ne stavi toliko na prekrivanje in podvajanje ritmov, temveč, kot kakšen old skool tehno didžej, na natančno šivanje ne ravno preproste snovi, je namreč ljudomili plesni zalogaj, kakršnih ne slišite prav veliko. Spoj nalomljenih ritmov in odmevov iz fankovskih, hipijevskih, lahkoglasbenih šestdesetih, ki se daje v prodajo v dosledno oblikovanem ovitku, bo dostikrat zazibal v spomine vse nekdanje poslušalce znamenitega nočnega programa iz zlatih časov socializma, mimogrede pa bo razbrejkal tudi kakega častilca big beata ali primerno priklanega hip-hoperja. Če tovrstni muziki pri 18'th Street Lounge, domovanju razvpite Thievery Corporation pravijo beat, naj za popolnejšo ilustracijo pripomnimo, da se uvršča med izdelke mednarodne lahkoglasbene bratovščine, od Bungalowa do japonskih retro blaznežev, in ga mimogrede priporočimo za uverturo postnovoletnih zabav. Enako noro, nikoli dolgočasno.
* * * * *