12. 3. 2001 | Mladina 10 | Kultura | Plošča
Copier.Coller
(2 x CD, Quartermass '00, distribucija Nika)
Ericu Linderju, čelniku ženevskega Batie festivala, se je pred letom ali dvema utrnila niti ne tako prelomna zamisel in je dal Franzu Treichlerju, šefu v Ortu pravkar videne švicarske zasedbe The Young Gods, izdelati "zvočno banko" s petdesetimi zapisi. Iz tega vira je zatem črpal ducat elektrotehničnih artistov ter predočil rezultate tekom dveh predstavitev projekta, kar je Linderja napeljalo k ugotovitvi, da se je "začenši iz iste snovi nadejati tako raznolikim interpretacijam, kakor so različni njih avtorji."No. Naj nam bo odpuščeno, ker nam s produkcijskimi sredstvi sodobne elektronike, s statusom zvočne snovi slabo seznanjeni Linder ni odkril novih obzorij - do podobnih zaključkov bi pač prišel že z bežnim prisluhom kateri izmed remiksom namenjenih kompilacij.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
12. 3. 2001 | Mladina 10 | Kultura | Plošča
Ericu Linderju, čelniku ženevskega Batie festivala, se je pred letom ali dvema utrnila niti ne tako prelomna zamisel in je dal Franzu Treichlerju, šefu v Ortu pravkar videne švicarske zasedbe The Young Gods, izdelati "zvočno banko" s petdesetimi zapisi. Iz tega vira je zatem črpal ducat elektrotehničnih artistov ter predočil rezultate tekom dveh predstavitev projekta, kar je Linderja napeljalo k ugotovitvi, da se je "začenši iz iste snovi nadejati tako raznolikim interpretacijam, kakor so različni njih avtorji."No. Naj nam bo odpuščeno, ker nam s produkcijskimi sredstvi sodobne elektronike, s statusom zvočne snovi slabo seznanjeni Linder ni odkril novih obzorij - do podobnih zaključkov bi pač prišel že z bežnim prisluhom kateri izmed remiksom namenjenih kompilacij.
Presenečenje pa se vseeno nasmiha drugje, in sicer med vrsticami devetih zapisov ploščkov, ki poslušalstvu predstavljajo odlomke iz v živo izvedenih upredmetenj copier.coller (cut&paste) koncepta. Izbranci, znana imena iz vrst elektrotehničnih učenjakov namreč, kljub doslednemu slowfoodovskemu, "ambientalnemu" značaju kompilacije, pretežno strežejo z izvlečki na plesiščih domujočih ritmov, s svojsko prežvečenim in abstrahiranim dubom, drum&bassom, hip-hopom, celo z odmevi tehna in transijade, kar bi jih utegnilo potegniti izven kroga zagrizenih defonistov. Manj kot hermetično.
* * * *