J. Kacin

 |  Mladina 12  |  Kultura  |  Plošča

Denki Groove: Voxxx

CD Sony '00, mojster Ishino Vam pogruva v Domu Müller

Če bi sodili le po plesiščih, kjer proizvajajo na piedestal postavljeni razumniki, doktorji igle in mešalke, makaronflajš iz najstniškega kanonfutra, bi morali ugotoviti, da tehnu kronično primanjkuje zvokov, raznolikosti in duhovitosti. A ne bo čisto držalo. Denki Groove, znamka, pod katero se je vesoljnemu občestvu pred leti prvič predstavil japonski didžej in producent Takkyu Ishino, je, medtem ko stavi Ishino lastno ime na bolj "normalne" izdaje, rezervirana za pregnanejše stvaritve. In se z Voxxxom, kakor pove že ime, posveča nekdaj povsem izgnanemu, zadnje čase pa v elektroniki vse bolj modnemu človeškemu glasu. Pravzaprav - zahodnjake fascinirajočim, strastnim, a nerazumljivim glasovom Japonske, najsi gre za "možato" kruljenje ali "žensko" cviljenje, ki, nasekljani na semple in do karikature speljani preko vezij, prevevajo pričujoči plošček.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

J. Kacin

 |  Mladina 12  |  Kultura  |  Plošča

Če bi sodili le po plesiščih, kjer proizvajajo na piedestal postavljeni razumniki, doktorji igle in mešalke, makaronflajš iz najstniškega kanonfutra, bi morali ugotoviti, da tehnu kronično primanjkuje zvokov, raznolikosti in duhovitosti. A ne bo čisto držalo. Denki Groove, znamka, pod katero se je vesoljnemu občestvu pred leti prvič predstavil japonski didžej in producent Takkyu Ishino, je, medtem ko stavi Ishino lastno ime na bolj "normalne" izdaje, rezervirana za pregnanejše stvaritve. In se z Voxxxom, kakor pove že ime, posveča nekdaj povsem izgnanemu, zadnje čase pa v elektroniki vse bolj modnemu človeškemu glasu. Pravzaprav - zahodnjake fascinirajočim, strastnim, a nerazumljivim glasovom Japonske, najsi gre za "možato" kruljenje ali "žensko" cviljenje, ki, nasekljani na semple in do karikature speljani preko vezij, prevevajo pričujoči plošček.

Nejaponcem namenjena eksotika? Sodeč po vesteh iz Denkijeve spletne domačije (http://www.sonymusic.co.jp/Music/Info/denki/english/), kjer so se znašle tudi naivne razlage ozadja na Voxxxu obelodanjenih viž, zveni Ishinova "izrojena in nesmiselna" lirika sila eksotično tudi Japoncem. Kako naj bi tudi zvenelo, kadar space invadersi (jap: inbedersi) komentirajo baseballsko tekmo ali se preizkusijo kot gostje tradicionalne glasbene oblike roukyoku, kadar Ishinov electro plemenitijo napevi in hujskanje baseballskih huliganov in kadar v muziko zarežejo histerični vskoki namišljenih radijskih postaj ali oseb, vključno s snubitveno pesmijo moža, ki bi se rad poročil s samico neke vrste polžev. Za Ishinov, v nafercerano sosledje namešani spored, za čudaški, kot pri založbi Pharma pokvečeni electro, najedajoče breakbeat operete, za infantilne sekvencerske disco-tech orgije, ki zaključijo plošček, konec koncev ne rabiš znanja japonščine, le primerno vedoželjno in na presenečenja pripravljeno uho ter udobno obutev. Ki bo prišla še kako prav, saj Ishino tudi tu naslavlja predvsem plesalce in je ob boku maloštevilnih producentov zavzel mesto manjkajočega člena med "resnim" tehnom in načeloma neresnimi loony tunes lahkoglasbenih sonarodnjakov. Plastika, o kakršni navadno lahko le sanjamo.

* * * * *

povezava