JK

 |  Mladina 46  |  Kultura  |  Plošča

Technasia: Future Mix

(CD Technasia '01, uvoz Dom Mueller)

Technasia sta v bistvu Hongkonžan Amil Khan in Francoz Charles Siegling, sicer tudi lastnika istoimenske neodvisne založbe in pobudnika prve radijske elektrotehnične oddaje Future Mix, ki enkrat tedensko razveseljuje prebivalce južnokitajske province Guangdong in iz katere so izrezani prisrčni jingli in napovedi, ki prečijo pričujoči prvenec.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

JK

 |  Mladina 46  |  Kultura  |  Plošča

Technasia sta v bistvu Hongkonžan Amil Khan in Francoz Charles Siegling, sicer tudi lastnika istoimenske neodvisne založbe in pobudnika prve radijske elektrotehnične oddaje Future Mix, ki enkrat tedensko razveseljuje prebivalce južnokitajske province Guangdong in iz katere so izrezani prisrčni jingli in napovedi, ki prečijo pričujoči prvenec.

Tehnasia resda spominja na vrsto pobratenih tekknikov (na primer - na detroitske prvake, Dava Clarka in orientalske prijeme Kena Ishija) in dehti po old skool romantiki (denimo - po začetkih transijade), a ji tega človek ne more zameriti. Tehna namreč že dolgo ni tako občutno odpeljalo v tretjo dimenzijo, kakor že dolgo ni bilo od nikogar slišati tako duhovito vpeljanih vokalov, ki jih po najboljših močeh prispeva kar Siegling in, nekje med Depeche Mode in Joy Division ter opremljeni z naslovom, kot je Evergreen IV, prej sodijo v kraljestvo bizarnega kot med potleharske prijeme za večanje profita. V liku vešče serviranega slow fooda ponujeni plošček, ki mede s premenami produkcije, ritma in sloga se toplo priporoča plesno razpoloženemu, predvsem tumpastih zank in vedno enako razpoloženih didžejev naveličanemu ljudstvu, če ga je še kaj ostalo po vseh teh letih mendranja slovenske tancmašine. Cenimo da.

* * * * *